autor: Lanta » 24 lip 2020, o 09:16
Najlepiej jest dopasowac reklame do tego czym zajmuje się nasza firma. Metod reklamy jest bardzo wiele
reklamowanie na facebooku
reklamowanie na instagramie
reklamy google ads
mailing
oraz co najważniejsze ladna oraz wygodna strona online, dobrze jest tym samym zainwestować w odpowiedniej jakości oprogramowanie ecommerce:
Systemy B2B to nowoczesne, zintegrowane z systemem sprzedaży internetowej platformy obsługi transakcji handlowych. Systemy B2B to nie tylko sklepy internetowe, ale platformy świadczenia usług w kanałach B2B i B2C, które umożliwiają sprzedaż produktów i usług w prosty sposób. Klient uzyskuje m.in. możliwość bezpośredniej komunikacji ze swoim opiekunem handlowym, złożenia zamówienia czy wymiany plików przy użyciu jednej funkcjonalnej platformy.
E-commerce to również możliwość uporządkowania internetowych procesów sprzedażowych Twojego przedsiębiorstwa oraz uproszczenia drogi obsługi zamówienia do kilku intuicyjnych kroków. Klient w łatwy sposób może znaleźć produkty, które go interesują oraz dokonać zakupu i płatności z poziomu dedykowanego panelu klienta.
Oferowane przez naszą firmę rozwiązanie B2B oparte zostało na autorskim silniku obsługi systemu zamówień, przez co daje szerokie możliwości adaptacji do wymagań Twojej organizacji, a po uruchomieniu dalszego swobodnego rozwoju rozwiązania zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami.
Platforma B2B pozwoli Ci na indywidualne traktowanie każdego z Twoich odbiorców. Możesz przykładowo dobrać produkty wyświetlane w B2B do branży odbiorcy, a także przypisać im indywidualne ceny i promocje, które widoczne będą tylko dla wybranej grupy docelowej.
System ITC B2B E-commerce rozwijany jest przez naszą firmę nieprzerwanie od 10 lat. W tym czasie znalazł kilkadziesiąt zastosowań zarówno w kanale B2B, jak i B2C, w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych oraz w wersji dedykowanej dla producentów. System może funkcjonować jako oddzielny serwis lub część witryny informacyjnej przedsiębiorstwa.
Wdrażając e-commerce otrzymujesz ściśle zintegrowaną z ERP platformę transakcyjną, stanowiącą nowoczesny front-end internetowy do wsparcia relacji z odbiorcami.
System sprzedaży B2B to profesjonalna platforma internetowa, która spełnia oczekiwania kontrahentów biznesowych pozostających w relacji handlowej z Twoim przedsiębiorstwem. To internetowe centrum kontaktu z klientem, obsługujące wszystkie etapy transakcji handlowej, od utworzenia oferty po rozpatrzenie reklamacji. Automatyzacja i zaawansowane wspomaganie standardowych czynności zapewnia szybką i sprawną obsługę przyjmowania zamówień bezpośrednio z platformy B2B.
Dlaczego warto korzystać z platformy B2B?
System sprzedaży B2B to zaawansowany system informatyczny, przynoszący wiele korzyści dla przedsiębiorcy. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na redukcję kosztów związanych ze sprzedażą, poprawę komunikacji z klientem, co za tym idzie większe zadowolenie oraz komfort klienta, a także usprawnienie procesu sprzedaży.
Systemy B2B dedykowane są w szczególności hurtownikom, dystrybutorom, producentom oraz pośrednikom handlowym.
Platforma usprawnia komunikację na wszystkich etapach procesu, umożliwia obu stronom, na przykład dystrybutorowi i kontrahentowi, daleko idącą ingerencję. Ułatwienie wymiany informacji, czytelna wyszukiwarka produktów, przejrzysty katalog, rozbudowany oraz intuicyjny system zamawiania produktów to najważniejsze cechy systemów.
Wbrew pozorom to wcale nie chęć zwiększenia sprzedaży jest głównym motywem tworzenia systemów B2B – zautomatyzowanie części procesów pozwala na ograniczenie kosztów, ale przede wszystkim zwiększa efektywność działu handlowego.
Zwykłe sklepy internetowe posiadają uproszczony moduł cen oraz promocji, najczęściej dostępne są wyłącznie dwa cenniki – jeden zawierający podstawowe ceny, a drugi to promocje na wybrane produkty. Natomiast rozbudowane systemy B2B umożliwiają zarządzanie zaawansowanymi modułami cenników i grup klientów m.in. poprzez przyznawanie indywidualnym klientom zniżek, a także dodatkowych rabatów na wybrane zamówienia. Stosowane są zróżnicowane grupy cenowe.
W systemach B2B wyszukiwarka produktów może być dostosowana do sposobu wyszukiwania informacji przez partnerów handlowych, dzięki czemu przyspieszona zostanie ich praca. Warto rozważyć możliwość wyszukiwania po kodach kreskowych, atrybutach, częściach nazw, producentach.
Interfejs użytkownika systemu może być mniej lub bardziej rozbudowany. Wśród cenionych przez partnerów funkcji należy wyróżnić możliwość generowania i pobierania w formie elektronicznej dokumentów przyjęcia zewnętrznego oraz możliwość sprawdzenia statusu zamówienia.
Przygotowanie do wdrożenia systemu B2B
Przede wszystkim należy wykonać analizę problemów, które dotyczą firmy oraz odpowiedzieć na pytanie, czy wdrożenie systemu B2B to skuteczna metoda na ich rozwiązanie. Należy mieć na względzie, że wdrożenie oprogramowania biznesowego to jeden z najlepszych sposobów na usprawnienie procesów w firmie.
Odpowiednia platforma internetowa to narzędzie służące nie tylko przedsiębiorcy, ale również partnerom, przynoszące wymierne korzyści obu stronom. Nie da się zaprzeczyć, że w przypadku zamówień hurtowych złożenie, a także przyjęcie zamówienia liczącego kilkadziesiąt pozycji to niezwykle karkołomne oraz czasochłonne zadanie. System B2B to skuteczny sposób na zmniejszenie czasu potrzebnego na obsługę klienta, ale także zredukowanie liczby błędów, mogących pojawić się w trakcie wprowadzania do systemu zlecenia.
Cele wdrożenia systemu B2B
Przygotowanie kompleksowego narzędzia dla partnerów handlowych, dostarczającego aktualnej wiedzy na temat asortymentu, umożliwiającego zawieranie transakcji, dostęp do dokumentów handlowych, rozrachunkowych oraz ofert standardowych i specjalnych.
Wdrożenie narzędzia do komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami obrotu, informowania o zmianach w zamówieniu, modyfikacji statusu, wysyłki itp.
Zoptymalizowanie procesu tworzenia oferty handlowej oraz zamówienia, a także procesu obsługi zamówienia poprzez jego automatyczne dodawanie do systemu ERP i monitorowanie etapów jego realizacji.
Przygotowanie narzędzia dla przedstawicieli handlowych do szybkiej komunikacji
z partnerami handlowymi, zapewnienia dostępu do wiedzy o stanie i aktualnych cenach, monitorowania promocji oraz statusu zamówień swoich klientów.
Dostarczenie narzędzi do składania zapytań specjalnych, dotyczących np. dostępności i ceny asortymentu nie znajdującego się w danym momencie w ofercie.
Dostarczenie narzędzia w 100% zintegrowanego z ERP, dzięki czemu zapewniona zostanie aktualność danych, wysoka operatywność handlowa rozwiązania oraz niski nakład pracy związany z obsługą tego kanału sprzedaży.
Polecam tutaj kontakt z nimi. Powinni Wam zapropnować jakieś dobre rozwiązania.
Najlepiej jest dopasowac reklame do tego czym zajmuje się nasza firma. Metod reklamy jest bardzo wiele
reklamowanie na facebooku
reklamowanie na instagramie
reklamy google ads
mailing
oraz co najważniejsze ladna oraz wygodna strona online, dobrze jest tym samym zainwestować w odpowiedniej jakości oprogramowanie ecommerce:
Systemy B2B to nowoczesne, zintegrowane z systemem sprzedaży internetowej platformy obsługi transakcji handlowych. Systemy B2B to nie tylko sklepy internetowe, ale platformy świadczenia usług w kanałach B2B i B2C, które umożliwiają sprzedaż produktów i usług w prosty sposób. Klient uzyskuje m.in. możliwość bezpośredniej komunikacji ze swoim opiekunem handlowym, złożenia zamówienia czy wymiany plików przy użyciu jednej funkcjonalnej platformy.
E-commerce to również możliwość uporządkowania internetowych procesów sprzedażowych Twojego przedsiębiorstwa oraz uproszczenia drogi obsługi zamówienia do kilku intuicyjnych kroków. Klient w łatwy sposób może znaleźć produkty, które go interesują oraz dokonać zakupu i płatności z poziomu dedykowanego panelu klienta.
Oferowane przez naszą firmę rozwiązanie B2B oparte zostało na autorskim silniku obsługi systemu zamówień, przez co daje szerokie możliwości adaptacji do wymagań Twojej organizacji, a po uruchomieniu dalszego swobodnego rozwoju rozwiązania zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami.
Platforma B2B pozwoli Ci na indywidualne traktowanie każdego z Twoich odbiorców. Możesz przykładowo dobrać produkty wyświetlane w B2B do branży odbiorcy, a także przypisać im indywidualne ceny i promocje, które widoczne będą tylko dla wybranej grupy docelowej.
System ITC B2B E-commerce rozwijany jest przez naszą firmę nieprzerwanie od 10 lat. W tym czasie znalazł kilkadziesiąt zastosowań zarówno w kanale B2B, jak i B2C, w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych oraz w wersji dedykowanej dla producentów. System może funkcjonować jako oddzielny serwis lub część witryny informacyjnej przedsiębiorstwa.
Wdrażając e-commerce otrzymujesz ściśle zintegrowaną z ERP platformę transakcyjną, stanowiącą nowoczesny front-end internetowy do wsparcia relacji z odbiorcami.
System sprzedaży B2B to profesjonalna platforma internetowa, która spełnia oczekiwania kontrahentów biznesowych pozostających w relacji handlowej z Twoim przedsiębiorstwem. To internetowe centrum kontaktu z klientem, obsługujące wszystkie etapy transakcji handlowej, od utworzenia oferty po rozpatrzenie reklamacji. Automatyzacja i zaawansowane wspomaganie standardowych czynności zapewnia szybką i sprawną obsługę przyjmowania zamówień bezpośrednio z platformy B2B.
Dlaczego warto korzystać z platformy B2B?
System sprzedaży B2B to zaawansowany system informatyczny, przynoszący wiele korzyści dla przedsiębiorcy. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na redukcję kosztów związanych ze sprzedażą, poprawę komunikacji z klientem, co za tym idzie większe zadowolenie oraz komfort klienta, a także usprawnienie procesu sprzedaży.
Systemy B2B dedykowane są w szczególności hurtownikom, dystrybutorom, producentom oraz pośrednikom handlowym.
Platforma usprawnia komunikację na wszystkich etapach procesu, umożliwia obu stronom, na przykład dystrybutorowi i kontrahentowi, daleko idącą ingerencję. Ułatwienie wymiany informacji, czytelna wyszukiwarka produktów, przejrzysty katalog, rozbudowany oraz intuicyjny system zamawiania produktów to najważniejsze cechy systemów.
Wbrew pozorom to wcale nie chęć zwiększenia sprzedaży jest głównym motywem tworzenia systemów B2B – zautomatyzowanie części procesów pozwala na ograniczenie kosztów, ale przede wszystkim zwiększa efektywność działu handlowego.
Zwykłe sklepy internetowe posiadają uproszczony moduł cen oraz promocji, najczęściej dostępne są wyłącznie dwa cenniki – jeden zawierający podstawowe ceny, a drugi to promocje na wybrane produkty. Natomiast rozbudowane systemy B2B umożliwiają zarządzanie zaawansowanymi modułami cenników i grup klientów m.in. poprzez przyznawanie indywidualnym klientom zniżek, a także dodatkowych rabatów na wybrane zamówienia. Stosowane są zróżnicowane grupy cenowe.
W systemach B2B wyszukiwarka produktów może być dostosowana do sposobu wyszukiwania informacji przez partnerów handlowych, dzięki czemu przyspieszona zostanie ich praca. Warto rozważyć możliwość wyszukiwania po kodach kreskowych, atrybutach, częściach nazw, producentach.
Interfejs użytkownika systemu może być mniej lub bardziej rozbudowany. Wśród cenionych przez partnerów funkcji należy wyróżnić możliwość generowania i pobierania w formie elektronicznej dokumentów przyjęcia zewnętrznego oraz możliwość sprawdzenia statusu zamówienia.
Przygotowanie do wdrożenia systemu B2B
Przede wszystkim należy wykonać analizę problemów, które dotyczą firmy oraz odpowiedzieć na pytanie, czy wdrożenie systemu B2B to skuteczna metoda na ich rozwiązanie. Należy mieć na względzie, że wdrożenie oprogramowania biznesowego to jeden z najlepszych sposobów na usprawnienie procesów w firmie.
Odpowiednia platforma internetowa to narzędzie służące nie tylko przedsiębiorcy, ale również partnerom, przynoszące wymierne korzyści obu stronom. Nie da się zaprzeczyć, że w przypadku zamówień hurtowych złożenie, a także przyjęcie zamówienia liczącego kilkadziesiąt pozycji to niezwykle karkołomne oraz czasochłonne zadanie. System B2B to skuteczny sposób na zmniejszenie czasu potrzebnego na obsługę klienta, ale także zredukowanie liczby błędów, mogących pojawić się w trakcie wprowadzania do systemu zlecenia.
Cele wdrożenia systemu B2B
Przygotowanie kompleksowego narzędzia dla partnerów handlowych, dostarczającego aktualnej wiedzy na temat asortymentu, umożliwiającego zawieranie transakcji, dostęp do dokumentów handlowych, rozrachunkowych oraz ofert standardowych i specjalnych.
Wdrożenie narzędzia do komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami obrotu, informowania o zmianach w zamówieniu, modyfikacji statusu, wysyłki itp.
Zoptymalizowanie procesu tworzenia oferty handlowej oraz zamówienia, a także procesu obsługi zamówienia poprzez jego automatyczne dodawanie do systemu ERP i monitorowanie etapów jego realizacji.
Przygotowanie narzędzia dla przedstawicieli handlowych do szybkiej komunikacji
z partnerami handlowymi, zapewnienia dostępu do wiedzy o stanie i aktualnych cenach, monitorowania promocji oraz statusu zamówień swoich klientów.
Dostarczenie narzędzi do składania zapytań specjalnych, dotyczących np. dostępności i ceny asortymentu nie znajdującego się w danym momencie w ofercie.
Dostarczenie narzędzia w 100% zintegrowanego z ERP, dzięki czemu zapewniona zostanie aktualność danych, wysoka operatywność handlowa rozwiązania oraz niski nakład pracy związany z obsługą tego kanału sprzedaży.
Polecam tutaj kontakt z nimi. Powinni Wam zapropnować jakieś dobre rozwiązania.