autor: Basia J » 14 gru 2015, o 06:32
Dzień dobry, mam pewien problem. Wczoraj przy płaceniu za zamówienie okazało się , że wbk ma przerwę techniczną ( czego nie zauważyłam) i wystąpił błąd przy płatnościach. Spróbowałam zapłacić jeszcze raz i nadal pojawiał się komunikat o błędzie. Dzisiaj okazało się , że moje zamówienie jest zdublowane i dwa razy pobrane zostały pieniądze z konta. Oczywiście chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Bardzo proszę o informację, czy można zrezygnować z tego drugiego zamówienia i czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy za to błędne zamówienie.
Dziękuje bardzo i przepraszam za kłopot.
Pozdrawiam,
Basia
Dzień dobry, mam pewien problem. Wczoraj przy płaceniu za zamówienie okazało się , że wbk ma przerwę techniczną ( czego nie zauważyłam) i wystąpił błąd przy płatnościach. Spróbowałam zapłacić jeszcze raz i nadal pojawiał się komunikat o błędzie. Dzisiaj okazało się , że moje zamówienie jest zdublowane i dwa razy pobrane zostały pieniądze z konta. Oczywiście chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Bardzo proszę o informację, czy można zrezygnować z tego drugiego zamówienia i czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy za to błędne zamówienie.
Dziękuje bardzo i przepraszam za kłopot.
Pozdrawiam,
Basia