Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówienia

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówienia

Re: Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówi

autor: Marcinek » 18 gru 2015, o 16:32

Błąd wynikał z awarii banku BZWBK

Re: Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówi

autor: AnKa Bizuteria » 14 gru 2015, o 09:22

oficjalna odpowiedź operatora obsługujące nasze przelewy:


Dzień dobry,
Prosimy aby klient wysłał do nas potwierdzenia zdublowanych przelewów na adres serwis@przelewy24.pl, wtedy wyjaśnimy sprawę i zwrócimy klientowi nadpłaty.

Przesyłam pozdrowienia
Magdalena Pawłowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta

PayPro SA/DialCom24 Sp. z o. o.
www: www.przelewy24.pl
tel.: +48 61 642 93 44
fax: +48 61 642 90 31
mail: serwis@przelewy24.pl

Re: Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówi

autor: AnKa Bizuteria » 14 gru 2015, o 07:17

Dziękuję za informację - najszybciej będzie jak Pan złoży reklamację na stronie http://www.przelewy24.pl/cms,13,kontakt.htm gdzie wsparcie z Przelewy24 poprawi błąd w swoim systemie i zwróci pieniądze pobrane dodatkowo.

Ze strony sklepu wysyłamy jedną przesyłkę biżuterii z tylko jednego zamówienia.

Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Mogę prosić o wysłanie tylko jednego zamówienia

autor: Dariusz » 14 gru 2015, o 06:29

Witam serdecznie,

Z powodu błędy w Banku została mi naliczona opłata za zamówienie 3 razy. Kiedy chciałem zapłacić za zamówinie przez interenet w sytemie płatności natychmiastowej, wyskoczył błąd płatności, po czym zrobiłem zapłać ponownie i jeszcze raz ponownie chciałem zrobić przelew, lecz znowu pojawił się błąd.

Po dwóch nie udnaych oróbach zrobiłem znowu ponowny przelew, ty mrazym z innego konta. Tym razem się udało i dostałem maila że płatność jest zaakceptowana. W sobotę o 23:43. Jednak w niedzielę została pobrana odemnie jeszcze 2 razy opłata. Logując się na konto widnieją dwa moje zamówienia na ten sam artykuł. Chiałbym anulować jedno zamóiwnie oraz została pobrana opłata dwa razy za to samo zamówinie. Dlatego proszę o wysłanie jednego zamóiwnia oraz zwrot pieniedzy na moje konto. Ponieważ łacznie zapłaciłem 3 razy kwote 849.99 zł.

Pozdrawiam,
Dariusz

Na górę