Strona 1 z 1

Antonina Poppy

: 16 lis 2021, o 11:08
autor: Martusia
Czy ktoś ma może jakieś opinie, na temat tego sklepu?

Re: Antonina Poppy

: 16 lis 2021, o 11:11
autor: Martusia
Biżuteria od marki Antonina Poppy

Kolczyki i naszyjniki wykonane z krzyży oraz pereł z recyklingu. Marka zrównoważonej biżuterii Antonina Poppy zręcznie łączy tradycję i nowoczesność.

Panna młoda Antoniny Poppy nosi delikatny welon w kształcie kokardy oraz masywną i jednocześnie subtelną biżuterię z pereł i srebra. Perły są w kolczykach w kształcie koła ze sznureczkami i w naszyjniku, który mieni się także brązem i srebrem. Występują również w przełamanym odcieniu rosaline. W połączeniu ze srebrnym krzyżem zostały zestawione z białą koszulą. To emblematyczny duet dla marki Antonina Poppy Look. Krzyże zdobią złoto oraz masywne łańcuchy.

Antonina Pawlo, założycielka marki Antonina Poppy, studiowała w warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Akademii Gerrita Rietvelda w Amsterdamie. Staże w domach mody takich jak Alexander Wang czy Iris van Herpen pozwoliły jej poznać warsztat, co procentuje we własnej marce. W biżuterii Antonina Poppy jest zarazem pewna ostrość i delikatność, wyrazistość i niedopowiedzenie. Najbardziej charakterystyczne motywy, czyli krzyże i perły, przywodzą na myśl kulturę słowiańską i śródziemnomorską. Ta pierwsza od zawsze interesowała projektantkę. – ,,Fascynują mnie niezbadane i zagadkowe zakątki Europy Wschodniej"

Pracownia Antoniny Poppy znajduje się we Florencji, gdzie Antonina Pawlo mieszka. Ręcznie robiona biżuteria składa się z surowców pochodzących z Florencji i z Polski, zawsze z recyklingu. Za pomocą copy-paste stare elementy bądź metal przetwarzane są w krzyże i łańcuchy z dodatkiem pereł.

Antonina Poppy biżuterię robi na zamówienie. Indywidualnie można wybrać długość i odcień wyrobu. Niektóre modele istnieją zaledwie w dwóch bądź trzech egzemplarzach, co pozwala marce podążać ścieżką zrównoważonego rozwoju. Dla Antoniny ważna jest nie tylko odpowiedzialna produkcja, lecz także propagowanie wiedzy na temat pracy, w której istnieje miejsce na odpoczynek. Z takimi założeniami marka chce wkroczyć na polski rynek.

Obrazek