Strona 1 z 1

Komunikacja Video w firmach związanych z biżuterią

: 8 wrz 2011, o 11:15
autor: ForumMaster
Rozwiązania IT (Information Technology = Technologie Informacyjne) bardzo pomagają ograniczać koszty w firmach. Najlepszym przykładem jest komunikacja za pomocą Video. Takie rozwiązania umożliwiają:
* przeprowadzenie szkoleń dla pracowników w oddziale na odległość (zamiast wynajmować sali w hotelu i ponosić koszty delegacji pracowników)
* ograniczać podróże służbowe do minimum
* efektywnie komunikować się z klientem - szczególnie istotny element personalizacji przy prowadzeniu sklepu internetowego
zalet można wymieniać sporo, ale jakie to są rozwiązania? Które się sprawdzają w praktyce? Jaka jest jakość głosu i obrazu w komunikacji Video?

Re: Komunikacja Video w firmach związanych z biżuterią

: 18 wrz 2011, o 21:04
autor: Srebrna-Biżuteria
Na rynku jest dostępnych sporo rozwiązań dla komunikacji video. Najbardziej znani na rynku to:
1. Microsoft LiveMeeting
2. Skype
3. Google chat głosowy

W praktyce w branży jubilerskiej spotkałem się z video chat na stronie http://www.753.pl - rozwiązanie polskiej firmy Vidcom. Wygląda ciekawie, czyżby nadchodziła nowa era komunikacji w e-commerce?

Re: Komunikacja Video w firmach związanych z biżuterią

: 2 paź 2011, o 18:59
autor: ForumMaster
Gratulacje! Zawsze doceniam innowacyjność, wygląda bardzo ciekawie :) Klient może przekonać się że sklep jest rzeczywisty i zobaczyć biżuterię na żywo, rewelacja!

Z tego co widzę, jest to pilotaż, bo formatka jest umieszczona na dole strony http://www.753.pl/contacts . Kiedy usłyszymy w mediach o tym rozwiązaniu?

ForumMaster

Re: Komunikacja Video w firmach związanych z biżuterią

: 4 paź 2011, o 21:24
autor: ForumMaster
"srebrna-bizuteria" pisze o możliwości użycia, Skype'a czy Livemeeteng'u - w każdym z tych przypadków trzeba coś instalować, wiele osób nie korzysta z żadnego z wymienionych i raczej nie zainstaluje po to, żeby zamienić kilka słów ze sprzedawcą. W przypadku rozwiązania zdrożonego na http://www.753.pl Klient nie musi instalować żadnego komunikatora żeby porozmawiać ze sprzedawcą.
Ponadto, w tym rozwiązaniu firmy Vidcom.pl jest poczekalnia, która pozwala w prosty sposób kolejkować osoby chętne do rozmowy. Popatrzmy na profesjonalizm obsługi w oparciu o dedykowane rozwiązanie, nie o komunikatory masowe. Pamiętajmy, że te masowe rozwiązania przechowują zapisy wideo w nieznanym nam miejscu - jakie jest ich bezpieczeństwo? Jest ryzyko, że nie są dostatecznie zabezpieczone i dostępne dla osób trzecich.

Re: Komunikacja Video w firmach związanych z biżuterią

: 18 lis 2011, o 18:23
autor: AnKa-Bizuteria-Sklep
Rozwiązanie się sprawdza, szczególnie wtedy jak klient chciałby zobaczyć jak faktycznie wyglądają np. kolczyki Jennifer Lopez. Samo zestawienie połączenia pokazuje klientowi, że sklep istnieje w rzeczywistości, są produkty na stanie - gotowe natychmiast do wysłania. Tak buduje się coś najważniejszego: zaufanie klienta :)