Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

Tutaj można zapytać o biżuterię pracowników sklepu z biżuterią AnKa Biżuteria. Moderatorem jest sklep AnKaBizuteria.pl - zapraszamy do zadawania pytań na które odpowiadamy online.
Awatar użytkownika
Basia J

Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

Post autor: Basia J » 14 gru 2015, o 06:32

Dzień dobry, mam pewien problem. Wczoraj przy płaceniu za zamówienie okazało się , że wbk ma przerwę techniczną ( czego nie zauważyłam) i wystąpił błąd przy płatnościach. Spróbowałam zapłacić jeszcze raz i nadal pojawiał się komunikat o błędzie. Dzisiaj okazało się , że moje zamówienie jest zdublowane i dwa razy pobrane zostały pieniądze z konta. Oczywiście chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Bardzo proszę o informację, czy można zrezygnować z tego drugiego zamówienia i czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy za to błędne zamówienie.
Dziękuje bardzo i przepraszam za kłopot.

Pozdrawiam,
Basia

Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami: https://www.ankabizuteria.pl/
biżuteria srebrna
pamiątki srebrne
AnKa Biżuteria
 

Awatar użytkownika
AnKa
Posty: 62
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:38

Re: Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

Post autor: AnKa » 14 gru 2015, o 07:14

Dziękuję za informację. Jeśli wystąpił błąd w płatnościach, proszę o złożenie reklamacji na stronie Przelewy24 wybierając odpowiedni formularz na stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,13,kontakt.htm

Jako sklep otrzymujemy płatność po kilku dniach, a obsługujący płatności24 mają dostęp do Państwa pieniędzy od razu po dokonaniu płatności.

Po stronie sklepu oczywiście anulujemy zduplikowane przez Przelewy24 zamówienia.

ODPOWIEDZ