Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

Re: Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

autor: AnKa Bizuteria » 14 gru 2015, o 07:14

Dziękuję za informację. Jeśli wystąpił błąd w płatnościach, proszę o złożenie reklamacji na stronie Przelewy24 wybierając odpowiedni formularz na stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,13,kontakt.htm

Jako sklep otrzymujemy płatność po kilku dniach, a obsługujący płatności24 mają dostęp do Państwa pieniędzy od razu po dokonaniu płatności.

Po stronie sklepu oczywiście anulujemy zduplikowane przez Przelewy24 zamówienia.

Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia

autor: Basia J » 14 gru 2015, o 06:32

Dzień dobry, mam pewien problem. Wczoraj przy płaceniu za zamówienie okazało się , że wbk ma przerwę techniczną ( czego nie zauważyłam) i wystąpił błąd przy płatnościach. Spróbowałam zapłacić jeszcze raz i nadal pojawiał się komunikat o błędzie. Dzisiaj okazało się , że moje zamówienie jest zdublowane i dwa razy pobrane zostały pieniądze z konta. Oczywiście chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Bardzo proszę o informację, czy można zrezygnować z tego drugiego zamówienia i czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy za to błędne zamówienie.
Dziękuje bardzo i przepraszam za kłopot.

Pozdrawiam,
Basia

Na górę