Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Informacje o targach biżuterii, imprezach w Polsce, innych krajach UE oraz na świecie. Ważne wydarzenia, decyzje, przepisy dla przedsiębiorców. Źródło kontaktów.
Awatar użytkownika
Biżuteria-Srebrna
Posty: 9
Rejestracja: 22 sty 2011, o 17:30

Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: Biżuteria-Srebrna » 10 lip 2011, o 09:23

Otwarcie firmy jubilerskiej jest bardzo proste a w perspektywie czasu przyniesie spore zyski. Najszybciej i najtaniej firmę rozwiniecie w internecie - wystarczy dokonać rejestracji w urzędzie miasta, zgłosić się do ZUS i Urzędu Skarbowego oraz otworzyć konto w banku. Do prowadzenia firmy w internecie wystarczy dobry pomysł, oprogramowanie i hosting np. w home.pl lub dedykowany.
Poza dobrym opartym na rzeczywistych warunkach biznes planem - pomysłem trzeba promować swój sklep w sieci. Tu warto zacząć od widoczności na blogach, forach, portalalach tematycznych oraz na portalu kupujących biżuterię .

Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami: https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
biżuteria srebrna
pamiątki srebrne
AnKa Biżuteria
 

Awatar użytkownika
ForumMaster
Administrator
Posty: 576
Rejestracja: 31 gru 2009, o 10:02

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: ForumMaster » 10 lip 2011, o 13:31

Ciekawie zapowiada się ten portal ludzi kupujących dobra luksusowe http://www.intercomax.com - zasięg jest niesamowity, wchodząc z Chin przeglądającemu wyświetla się strona po chińsku, a Polakowi po polsku... z tego co widzę wszystkie języki są dostępne. Istnienie na tej stronie obok międzynarodowych i lokalnych firm sprzedających lub produkujących dobra luksusowe (biżuteria, ubiór, dodatki, moda, samochody...) bardzo szybko spowoduje, że dodana firma będzie widoczna w kraju i/lub za granicą. Widać, że można tam dodać też zdjęcia swoich topowych produktów.

Przy otwieraniu działalności w branży dóbr luksusowych warto rozważyć Fundusze europejskie - dają bardzo dużo możliwości rozwoju. Można np. spróbować złożyć wniosek w ramach programu 8.1 Innowacyjna gospodarka lub postarać się o pomoc de minimis. Punkty konsultacyjne dysponujące funduszami z tych projektów chętnie udzielą szczegółowych informacji.

Awatar użytkownika
Sklep-Jubilerski

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: Sklep-Jubilerski » 6 wrz 2011, o 10:55

Ciekawe rady dla wszystkich początkujących jubilerów,którzy chcą otworzyć własny biznes. Jeżeli macie jeszcze jakieś artykuły na ten temat,to śmiało wstawiajcie,im więcej informacji tym lepiej.


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
patka123456

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: patka123456 » 21 lut 2016, o 20:38

Witam,
Jestem właścicielką sklepu z biżuterią. Pięć lat temu założyłam swój pierwszy sklep. Na początku przejrzałam wiele form o tym jak założyć taki swój biznes i natrafiłam się na wątek, że warto zainwestować w dobry sprzęt antywłamaniowy. Wielu z moich znajomych również posiada taki sprzęt u siebie (niektórzy nawet dzięki niemu przeżyli bezboleśnie włamanie ).

Awatar użytkownika
koloska
Posty: 64
Rejestracja: 15 sty 2019, o 18:11

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: koloska » 22 sty 2019, o 22:17

W przypadku tego typu firm, kluczowe jest również tworzenie sklepów internetowych, bez niego będzie ciężko zaistnieć w tych czasach. Jeśli zależy Ci na jakościowo dobrze wykonanej stronie, to sprawdź portfolio firmy solv

Awatar użytkownika
pieknyolek
Posty: 16
Rejestracja: 21 sty 2019, o 13:42

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: pieknyolek » 7 lut 2019, o 09:23

Ważne dla każdej działalności jest dobre ubezpieczenie. Z autopsji mógłbym Ci polecić skorzystanie ze strony znanej firmy.

Awatar użytkownika
nubarim11
Posty: 35
Rejestracja: 12 paź 2017, o 16:40

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: nubarim11 » 18 lut 2019, o 08:46

Na pewno będziesz potrzebował na start jakiejś większej sumy pieniędzy. Z tego co pamiętam to mój znajomy kredyt na start brał w firmie Asa. Mozna u nich pożyczyć do 20.000 na 36 miesięcy i mają na prawdę korzystne oprocentowanie. Polecam Ci sprawdzić ich ofertę

Awatar użytkownika
endruj

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: endruj » 10 paź 2019, o 07:44

Jak założyć firmę? Przewodnik w 6 krokach

Kiedy w głowie rodzi się pomysł na biznes, ale przeraża ilość formalności z tym związanych.

Założenie własnej firmy związane jest z wieloma pytaniami i wątpliwościami. Znajdziesz tu odpowiedź na temat rozpoczęcia działalności. Potraktuj to jako powtórkę z lekcji z podstaw przedsiębiorczości. Pracowanie na siebie, na własny rachunek. Poczucie niezależności. Bycie sobie samemu szefem i przede wszystkim możliwość samodzielnego organizowania sobie czasu pracy. Jeśli jesteś wystarczająco zdeterminowany, wystarczy teraz sformalizować swoje marzenie o własnej firmie.

W tekście znajdziesz:

Formy prawne działalności gospodarczej – jaką wybrać?
Na jaką formę opodatkowania się zdecydować?
Kody PKD, czyli jaki rodzaj usługi wykonujesz?
Konto bankowe i pieczątka – czy są niezbędne?
Wniosek o tajemniczym skrócie CEIDG-1 – do czego potrzebny?
Biuro rachunkowe czy księgowość internetowa? Co korzystniejsze?

Krok 1Forma prawna działalności gospodarczej – jaką wybrać?

To pierwsza poważna decyzja. Jakie są opcje działalności? W skrócie przybliżamy, byś mógł określić jaka forma najbardziej może Cię zainteresować. Czy planujesz być samodzielny, czy chcesz współpracować z innymi? Może zakładasz firmę z przyjacielem lub rodziną?

Jeśli myślisz o samodzielnej pracy, warto rozpocząć jednoosobową działalność gospodarcza – inaczej samozatrudnienie. Jest to najprostsza forma działalności, najtańsza w utrzymaniu i… da się ją otworzyć w jeden dzień! Wystarczy wypełnić wniosek zgłoszeniowy na stronie internetowej prod.ceidg.gov.pl – online, bez wychodzenia z domu, a rejestracja jest darmowa. Warto rozpocząć od tej formy działalności ze względu na ulgi podatkowe obowiązujące przez 24 miesięcy i większe szanse na dofinansowania z UE.

To godny polecenia sposób na początek działalności. Oprócz myślenia perspektywicznego, do którego oczywiście zachęcamy, warto się najpierw zabezpieczyć i zacząć od czegoś małego, powoli dążąc do celu.
Jednoosobowa działalność gospodarcza – dla kogo?

dla początkujących przedsiębiorców
dla osób chcących skorzystać z dotacji UE lub z Urzędu Pracy oraz ulg podatkowych
dla branży nie podlegającej wysokiemu ryzyku finansowemu

a może spółka?

Jeśli masz towarzystwo do rozpoczęcia przygody z biznesem (wspólnika lub wspólników), do wyboru jest:

Spółka cywilna – druga najpopularniejsza forma dla początkujących przedsiębiorców. Warunek? Spółka – czyli więcej niż jeden właściciel. Potrzebujesz co najmniej jednego wspólnika. Odpowiedzialność jest solidarna – Ty i Twój wspólnik spłacacie długi z łącznego majątku spółki, a następnie z majątków własnych – po równo. Wspólnicy mogą rozliczać się z długów między sobą, na swoich zasadach. Wierzyciel dochodząc kwoty zobowiązania może się zwrócić do jednego ze wspólników, a potem już od wspólników zależy w jaki sposób i kiedy się między sobą rozliczą. Nie ma minimalnej kwoty kapitału założycielskiego, a wkład może być wniesiony w dowolnej formie (środki pieniężne, wiedza, usługi). Spółkę cywilną charakteryzuje umowa pomiędzy wspólnikami – nie musi być ona ustalona prawnie u notariusza.

W skrócie przedstawiamy pozostałe formy działalności, o których wiedzieć powinieneś i w które możesz Twoją działalność przekształcić w przyszłości.

Spółki prawa handlowego: osobowe i kapitałowe – Podział
Spółka osobowa:

nie ma osobowości prawnej
odpowiedzialność majątkową za zobowiązania spółki ponoszą wspólnicy
może nabywać na własność nieruchomości, prawa rzeczowe i inne prawa, zaciągać zobowiązania, pozywać i być pozywana
podatnikami są wspólnicy – podatek od osób fizycznych

Spółka kapitałowa:

posiada osobowość prawną
posiada kapitał zakładowy
posiada odrębny majątek od majątku osobistego wspólników/akcjonariuszy
opodatkowaniu podlega dochód – podatkiem dochodowym od osób prawnych, a następnie zysk dla wspólników jest również opodatkowany stawką 19%.
może być założona przez jedną osobę, np. jednoosobowa spółka kapitałowa z o.o.

Cechy obu rodzajów spółek

ich działania regulują przepisy Kodeksu spółek handlowych
muszą być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym

Krok 2Na jaką formę opodatkowania się zdecydować?

Po ustaleniu formy działalności, masz do wyboru ofertę form opodatkowania:

PIT – podatek dochodowy od osób fizycznych – są dwa rodzaje: na zasadach ogólnych oraz liniowy,
RPE – ryczałt od przychodów ewidencjonowanych – uproszczona forma opodatkowania oraz kartę podatkową dedykowana osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą lub będącym wspólnikami w spółce cywilnej.
CIT – jest podatkiem od osób prawnych, zatem nie dotyczy spółek cywilnych i jednoosobowej działalności gospodarczej.



Pamiętaj!

W przypadku wspólników – każdy odprowadza podatek za siebie. Rozlicza się indywidualnie. Dlatego jest to rozliczenie od osób fizycznych.
PIT

Pobierany jest w formie zaliczek, które należy wpłacić do Urzędu Skarbowego do 20 dnia każdego następnego miesiąca lub kwartału.

PIT na zasadach ogólnych – 17% (obowiązuje od 1 października 2019) lub 32% podatku zależnie od progu podatkowego. Dochód roczny nie przekraczający 85 528zł zobowiązany jest progiem podatkowym wynoszącym 17%, powyżej tej kwoty jest to 32% podatku od uzyskanej wzwyż różnicy.W przypadku, jeśli Twój dochód roczny będzie niższy niż 8 000zł, nie zapłacisz podatku, ale i tak zobowiązany jesteś do złożenia zeznania podatkowego.Pierwszy rok prowadzenia firmy może nie przynieść oczekiwanych zysków i trzeba się liczyć z tym, że wygeneruje więcej kosztów. Jeśli poniesiesz stratę, nie zapłacisz od niej podatku. W kolejnych latach prowadzenia działalności możesz odliczyć stratę od dochodu i zapłacić mniejszy podatek.
PIT liniowy jest stały i zawsze wynosi 19%, niezależnie od dochodów. Warto go wybrać, jeśli zarobisz rocznie więcej niż 85 528zł. Niestety wiąże się to z utratą ulg podatkowych i wspólnego rozliczania się z małżonkiem, czy jako samotny rodzic.

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

Obowiązuje osoby fizyczne i w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, ustalony jest procent podatku, ale nie wszystkie profesje mogą korzystać z tego rodzaju rozliczenia – wymienione zostały w ustawie z dnia 20 listopada 1998r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne. Zaletą jest relatywnie niski podatek, możliwość rozliczania się kwartalnego i prowadzenie księgowości uproszczonej. Wybór stawki podatku zależy od formy prowadzonej działalności.


Uwaga!

Podstawą opodatkowania w ryczałcie jest przychód, a nie jak w PIT – dochód.
Dochód = Przychód – Koszty uzyskania przychodu

Kosztem uzyskania przychodu jest każda inwestycja przyczyniająca się do zysku trafiającego do kasy firmy, czyli wszystko to, co trzeba było zakupić, by wyprodukować i sprzedać dany produkt lub usługę.
Karta podatkowa

Nie wymaga prowadzenia księgowości, składania zeznań podatkowych i wpłacania zaliczek. Wysokość podatku nie zależy od dochodów i dodatkowo jest niski. Obowiązkiem jest jedynie wystawianie rachunków i faktur klientom. Można w tym celu skorzystać z darmowego programu do faktur online – Streamsoft Firmino. Decyzja o stawce podatku, którą będziesz płacić należy do Urzędu Skarbowego, pod który podlegasz. US bierze pod uwagę zakres prowadzonej działalności, miejscowość, zatrudnienie pracowników i na tej podstawie ustala wysokość podatku osobno na każdy rok podatkowy. Poza zaletą ograniczenia do minimum formalności z prowadzenia dokumentacji księgowej, korzystanie z karty podatkowej ma kilka zastrzeżeń. Nie można korzystać z pracy osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz z usług innych przedsiębiorstw. Zabronione jest prowadzenie innej formy pozarolniczej działalności gospodarczej. Co więcej, małżonek podatnika nie może prowadzić działalności w tym samym zakresie.
Krok 3Kody PKD, czyli jaki rodzaj usługi wykonujesz?

Rozpiska z kodami PKD (w rozwinięciu: Polskiej Klasyfikacji Działalności Gospodarczej) jest dostępna na stronie Głównego Urzędu Statystycznego, gdzie jest pełen wykaz kodów (a jest ich około 400) i precyzyjny opis wszystkich obowiązujących w Polsce działalności.

Kod PKD potrzebny jest do wypełnienia rubryki w druku CEIDG-1 (szczegółowe infotmacje, jak wypełnić ten druk, w kroku 5). Można wpisać do 10 kodów na formularzu, które charakteryzują Twoją działalność lub wymienić więcej załączając druk CEIDG-RD. Teoretycznie możesz wpisać wszystkie kody – może w przyszłości będziesz chciał zmienić branżę, przekształcić swój biznes albo rozszerzyć działalność. W pierwszej kolejności jednak należy wymienić kod PKD najbardziej zgodny z działalnością, która będzie dominująca w firmie. W dalszej kolejności należy wpisać ten kod z rodzajem działalności, która wiąże się bezpośrednio z efektem końcowym, czyli wyrobami lub usługami, jakie będzie świadczyć Twoja firma.

Jeśli Twoja działalność jest tak unikatowa, że nie możesz znaleźć odpowiedniego określenia w wykazie, wybierz kilka tych, najbardziej zbliżony do charakteru działalności Twojej firmy.

Kody PKD są często istotne podczas pozyskiwania dofinansowań na rozwój firmy. W zasadach są ściśle określone branże i specjalizacje działalności, które mogą starać się o pomoc w dofinansowaniu. Warto również na to zwrócić uwagę podczas wyboru, jeśli takiego dofinansowania potrzebujemy.
Krok 4Konto bankowe i pieczątka – czy są niezbędne?

Środki, które zarobisz, potrzebują konta. To od Ciebie zależy jaki bank wybierzesz, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy, czy masz blisko do placówki w swoim mieście albo zależy Ci na bankowości internetowej czy mobilnej. Wybór należy do Ciebie. Oferty banków są bardzo korzystne dla początkujących przedsiębiorców. Warto rozeznać się również wśród ofert różnych banków i założyć konto najbardziej dla Ciebie korzystne.

Posiadanie pieczątki firmowej nie jest wymagane przez żadne przepisy, jednak warto ją mieć. Dzięki niej łatwiej załatwisz formalności na poczcie i przy współpracy z kontrahentami. Możesz na niej umieścić to, co chcesz. Należy tylko wziąć pod uwagę fakt, że firmowa pieczątka będzie Cię reprezentować i w zależności od tego, jaki jest Twój profil działalności, tak powinna ona wyglądać. Przykładowo, jeśli prowadzisz działalność w branży rozrywkowej, możesz wykazać się większą inwencją niż przy prowadzeniu poważnej działalności tzw. zaufania publicznego. O ile w pierwszym przypadku może wyróżnić się kolorem tuszu i fantazyjnym logo, to w drugim przypadku lepiej, żeby była to standardowa forma pieczątki, zawierająca niezbędne informacje: pełną nazwę firmy, adres siedziby, nr telefonu, e-mail, NIP, REGON. Możesz również ewentualnie umieścić nr rachunku bankowego.


Dużo informacji na temat jak założyć firmę możesz znaleźć tutaj w przejrzysty sposób omówiono kwestię wybory formy opodatkowania, kody PDK, formy prawne DG, konta bankowe i pieczątka:

Krok 5
Wniosek o tajemniczym skrócie CEIDG-1 – do czego potrzebny?

Wniosek CEIDG-1 to dokument przeznaczony do zarejestrowania jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej. Dzięki niemu uzyskujesz wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Taka rejestracja jest darmowa i można ją przeprowadzić online i w ciągu 7 dni osobiście udać się do urzędu gminy oraz podpisać wydrukowany przez urzędnika dokument. Możesz też od razu zamiast korzystać z internetu, wybrać się do urzędu i wypisać w okienku druk.

Jeśli masz taką możliwość, możesz skorzystać z podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Albo, jeśli nie po drodze jest Ci do urzędu i potrzebujesz wysłać wniosek pocztą, najpierw musisz udać się do notariusza o poświadczenie Twojego podpisu.

Jednocześnie tym wnioskiem zapewnisz sobie wpis w rejestrze REGON, zgłosisz NIP, wypiszesz oświadczenie o wyborze formy opodatkowania, zgłosisz płatnika składek do ZUS oraz zadeklarujesz kontynuację ubezpieczenia społecznego rolników.

Druk CEIDG jest obowiązkowy przy zakładaniu nowej firmy, ale również przy zmianach we wpisie do ewidencji, zawieszenia, wznowienia czy likwidacji działalności gospodarczej. Za każdym razem wypełnienie wniosku jest inne, ale tematem tego tekstu jest założenie firmy. Dlatego pokażemy krok po kroku jak taki wniosek wypełnić. Pola obowiązkowe do wypełnienia zaznaczone są gwiazdką (*).

Możesz wypisać ręcznie wniosek, posiłkując się wersją online lub skorzystać z naszych porad. Szczegółowy opis, jak wypełnić druk, znajdziesz rozwijając sekcję poniżej.

Jak wypełnić wiosek CEIDG?


Pamiętaj!

Każda zmiana w trakcie prowadzenia działalności wymaga wypisania odpowiedniej rubryki w druku CEIDG-1 i zaznaczenia zmiany.
Krok 6Biuro rachunkowe czy samodzielna księgowość?

Dla małych firm, najczęściej jednoosobowych, dodatkowe koszty nie wchodzą w grę. Opłacenie biura rachunkowego lub zatrudnienie księgowej generuje koszty. Aby uniknąć tego rodzaju obciążeń finansowych, najlepiej wybrać samodzielne prowadzenie księgowości. Nie jest to trudne i nie wymaga ukończenia żadnych kursów.

W ofercie Streamsoft znajdziesz dwa rozwiązania odpowiadające na Twoje potrzeby.

Księgowość online od Streamsoft Firmino
Ala – Księga podatkowa od Streamsoft PCBiznes

Księgowość online

Księgowość online Streamsoft Firmino ma wiele zalet. Przede wszystkim możesz z niej korzystać z każdego miejsca z poziomu przeglądarki – wystarczy dostęp do internetu. Jest zatem tak samo mobilna, jak może być Twoja firma. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, wysyłka e-deklaracji czy plików JPK do urzędów jest proste z programem. Rozliczenie podatków i składek ZUS dokonasz „jednym kliknięciem” – program do księgowości online pomoże Ci w rozliczeniach i przypomni o nadchodzących terminach płatności.

Załóż darmowe konto
Program księgowy

Z drugiej strony, jeśli cenisz sobie pracę z „klasycznym” programem komputerowym, również istnieje rozwiązanie do prowadzenia księgowości, który jest tańszy niż usługi biura rachunkowego. „Ala” – Księga podatkowa z linii produktowej Streamsoft PCBiznes jest łatwym programem do prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów, Ewidencji Przychodów, Rejestru VAT. Obsługuje również przesyłanie e-Deklaracji i JPK do Urzędu Skarbowego. Ponadto służy do prowadzenia Ewidencji Środków Trwałych i wykazu przebiegu pojazdów oraz rozliczania kosztów eksploatacji.
Pobierz wersję testową

Sformalizowałeś swój pomysł, więc do dzieła. Oficjalnie zostałeś przedsiębiorcą i postawiłeś pierwszy twardy krok w branży. Brawo, teraz świat biznesu stoi przed Tobą otworem i nie pozostaje Ci nic innego, jak zacząć zarabiać na swoim pomyśle. Powodzenia!

Awatar użytkownika
Balbina
Posty: 1
Rejestracja: 31 gru 2019, o 19:02

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: Balbina » 31 gru 2019, o 19:13

Co do pieczątki to nie musi być tylko suchym nośnikiem danych. Dziś większość sklepów z pieczątkami oferuje wielokolorowe pieczątki z tekstem reklamowym, zdjęciem, logo i.t.d. Biorąc pod uwagę cenę to jest to jeden z tańszych nośników reklamy. Ja zamawiam pieczątki online i wysyłam materiały, a potem zatwierdzam projekt. Co do prawnych spraw to nowością jest osobne zgłoszenie każdego z udziałowców po zarejestrowaniu spółki wchodzące w tym roku, szkolenie BHP, wpis i aktualizacja BDO i jeszcze z 20 innych obowiązków dla wariata zakładającego firmę w tym kraju. Od jutra ZUS 1500 zł dla firm jednoosobowych... Ale mata jak chceta :)
Załączniki
pieczatki-tanie-e-pieczatki24[1].jpg

Awatar użytkownika
Bella ER

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: Bella ER » 14 kwie 2020, o 19:38

Ja tylko mogę polecić ksiegowosc ]najlepszy program do fakturowania, bo nikt tutaj tej kwestii nie porusza, a w każdym biznesie się on przyda. U mnie zdał test. księgowość robię sama, bo niedużo mam :P

Faktura VAT 2020 START to nowoczesny i prosty program do fakturowania dla małych i średnich firm, które potrzebują wystawiać niezbędne dokumenty sprzedaży jak faktury VAT, paragony, rachunki, korekty bądź zamówienia. Intuicyjna obsługa aplikacji za pomocą myszki lub klawiatury.
Program do fakturowania wystawia takie dokumenty jak:

Faktura dla płatników VAT i podmiotów nie będących płatnikami VAT
Faktura marża
Faktura MP
Faktura RR
Faktura wewnętrzna
Faktura eksportowa
Faktura korekta
Rachunek
Paragon
Dokumenty pro-forma
Faktura zaliczkowa
Faktura końcowa
Commercial Invoice
Commercial Invoice pro-forma
Zamówienie dla klientów
Zamówienie dla dostawców
Oferta dla klienta
Dokument KP/KW
Raport kasowy
Przelewy (kolor lub nadruk)
Wpłaty na ZUS
Rejestr płatności
Wezwania do zapłaty
Dowody wpłaty
Nota korygująca
Ewidencja VAT i Raport sprzedaży

Szybkie wystawianie faktur – nasz program umożliwia szybkie wystawianie faktury poprzez automatyczne wczytywanie danych kontrahenta, pozycji z cenników oraz ustawień domyślnych. Posiada wbudowaną wyszukiwarkę firm z internetowej bazy GUS, wstawianie po numerze NIP z listy firm po wpisaniu części nazwy, automatyczne uzupełnianie pól z nazwami miejscowości po kodach pocztowych, szybkie wybieranie towaru/usługi z gotowj listy. Skróty klawiaturowe, automatyczne budowanie cennika i listy firm. Możliwość klonowanie dokumentów wcześniej wystawionych. Sprzedaż może być prowadzona w oparciu o ceny netto lub ceny brutto.

Weryfikacja dokumentu przed jego wydrukiem sprawdzenie poprawności numerów kont, NIP, REGON (możliwość wyłączenia), kodów pocztowych, kontrola wprowadzonych danych sprzedawcy, nabywcy oraz pozycji.

Definiowanie wyglądu faktury. Nasz program daje do dyspozycji 7 profesjonalnych gotowych wzorów faktur, w które możesz wstawić swoje logo, pieczątkę firmy, własne notatki, edytować tekst oraz edytować nagłówki dokumentów. Istnieje możliwość wstawienia własnej stopki z opisem, uwagami pod treścią faktury, nad tabelą pozycji oraz zmiana czcionki. Konfigurowanie wyświetlanych kolumn w tabeli pozycji na fakturze. Faktury abonamentowe, mamy możliwość wydruku faktur równocześnie z załączonym w dolnej części i automatycznie wypełnionym drukiem przelewu na jednej kartce formatu A4.

Własna numeracja dokumentów wg własnego formatu np. SYMBOL/NR/ROK/F, automatyczna lub ręczna. Numeracja roczna lub miesięczna. Osobna numeracja dla różnych dokumentów.

Własne słowniki, definicja jednostek miar, sposobów płatności, listy numerów kont bankowych, grup towarów, grup klientów, możliwość konfiguracji stawek VAT.

Możliwość zapisu dokumentów do popularnych formatów PDF, HTML, JPG, XML oraz wysyłka mailem. Wysyłanie dokumentu mailem, ( również seryjnie jednocześnie do kilkuset odbiorców lub w momencie drukowania). Masz możliwość wydruku dokumentów na koniec miesiąca lub z wybranego okresu.

Nasz program umożliwia wystawianie dokumentów w następujących językach: angielski, niemiecki, czeski, francuski, szwedzki oraz możliwe jest dodanie/edycja własnych tłumaczeń. Faktury dwujęzyczne z tłumaczeniem na tej samej stronie lub w wybranym języku. Obsługa sprzedaży w różnych walutach. Pobieranie kursów walut z NBP. Przeliczanie faktur w dowolnej walucie na inne waluty. Oprogramowanie w sposób automatyczny pobiera aktualne kursy walut z Internetu (NBP) i EBC i przelicza je według kalkulatora walut. Dostajesz dostęp do archiwalnych kursów walut z NBP i EBC, program przelicza wartości dokumentu na dowolnie wybraną inną walutę z właściwą adnotacją na dokumencie dot. Kursu i numeru tabeli NBP.

Cennik oraz listę firm możemy wydrukować, jak i dowolnie eksportować i importować z baz SQL, plików tekstowych CSV, Excel, HTML jak i XML. Możemy także wydrukować cennik jako stronę WWW.

Nazwy firm i towarów mogą być dowolnie długie, definiowane według trzech poziomów cen towaru (Podstawowa, Hurtowa, Wyprzedaż). Dane w bazach towarów oraz firm gromadzimy w sposób automatyczny podczas tworzenia dokumentów ( możemy wyłączyć tą opcję). Wyszukiwanie towarów oraz firm trwa błyskawicznie, gdyż następuje ich identyfikacja po numerze NIP, skrótach, indeksach oraz nazwach. Mamy także możliwość udzielania upustów poprzez przypisaniu indywidualnych rabatów danemu klientowi.

Przydatną opcją jest funkcja raportów ( sprzedaż, ewidencja VAT) – dzięki której w prosty sposób możemy tworzyć rejestry sprzedaży dla potrzeb VAT czy księgowań miesięcznych w książce przychodów-rozchodów, analizować rozwój naszej firmy, czy obserwować zmiany w sprzedaży.

Moduł raportowania ułatwia bilansowanie sprzedaży i zakupów według naszych kontrahentów, towarów według dowolnie wybranej waluty oraz dowolnie wybranego przedziału czasowego. Faktura VAT 2016 START daje Ci pełną kontrolę należności, prowadzenie rejestru płatności i możliwość rozliczania wybranych faktur danego kontrahenta. Niezapłacone faktury są podświetlone na czerwono, a Ty możesz wysyłać upomnienia na adres e-mail i drukować wezwania.

Raport kasowy, druki KP i KW z definiowaną własną numeracją.

Program Faktura VAT 2020 współpracuje z czytnikami kodów kreskowych oraz z drukarkami fiskalnymi pracującymi z protokołem komunikacji posnet thermal tj. drukarki POSNET THERMAL, oraz NOVITUS, QUATRO, DELIO lub VIVO. Współpraca z kasami Elzab i Novitus. Kopia bezpieczeństwa; Program do faktur daje Ci możliwość tworzenia kopii wprowadzanych dokumentów i danych na wybranym przez Ciebie nośniku oraz ZIP. Sam przypomni Ci o jej wykonaniu. Praktyczna i niezbędna funkcja gdy awarii ulegnie Twój sprzęt komputerowy.

Automatyczna aktualizacja. Program automatycznie aktualizuje się przez Internet. Gdy wprowadzone zostaną zmiany w przepisach lub gdy nastąpi modernizacja, aplikacja wykryje dostępność nowszej wersji i pobierze aktualizację na Twój komputer.

Praca zdalna przez internet lub w sieci lokalnej. Możesz pracować zdalnie w oparciu o lokalny lub zdalny serwer bazy MS SQL, MySQL. Wszyscy pracownicy Twojej firmy mogą korzystać z tych samych danych, dokumentów zdalnie przez Internet lub z wybranego stanowiska w sieci lokalnej.

Wymagania systemowe: system Windows 95, 98, NT, 2000, 2003, Me, XP, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Mac OS (opcjonalnie)*
Obsługa drukarek: atramentowa, laserowa, igłowa
Obsługa drukarek fiskalnych: POSNET, NOVITUS, ELZAB
Obsługa kas fiskalnych: NOVITUS, ELZAB
Obsługa czytników kodów kreskowych: TAK
Załączniki
faktura_vat_2020_box_start-487eb35864b89991a4e6ec4d7f99f611-270x314[1].jpg
faktura_vat_2020_box_start-487eb35864b89991a4e6ec4d7f99f611-270x314[1].jpg (17.48 KiB) Przejrzano 709 razy

Awatar użytkownika
nubarim11
Posty: 35
Rejestracja: 12 paź 2017, o 16:40

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: nubarim11 » 27 maja 2020, o 16:19

Wiecie na czym polega jak działa contact- center? Poczytajcie o tym rozwiązaniu. Bardzo fajna pomocna opcja dla firm. Koniecznie poczytajcie o tym na tej stronie jest mnóstwo informacji.

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wymaga skutecznego radzenia sobie z wielokanałowymi preferencjami dzisiejszego klienta i to jest największe wyzwanie, z jakim musi sobie poradzić nowoczesne contact center w chmurze.

Klienci korzystają z coraz bardziej wyrafinowanych technologii i oczekują interakcji z dowolnym contact center w podobny sposób. Całe szczęście, innowacyjne rozwiązania, takie jak aplikacja call center od Cludo.pl są w stanie sobie z tym poradzić – tutaj wyjaśnimy jak to możliwe.
Nowoczesne contact center w chmurze – rozwiązanie multichannel

Ujednolicone podejście do wielokanałowych interakcji z klientami z podglądem wydajności w czasie rzeczywistym pozwala nowoczesnym firmom spełnić te oczekiwania. Zintegrowane narzędzia do lepszego zarządzania pracownikami dodatkowo poprawiają jakość obsługi klienta
Ta kompleksowa aplikacja contact center umożliwia bezproblemową konsolidację infrastruktury klienckiej komunikacji biznesowej co spełnia następujące cele – przyczynia się do:

zmniejszenia złożoności procesu,
uproszczenia administracji,
poprawy wydajności,
obniżenia całkowitego kosztu obsługi klienta.



Dokładnie tak działa i tym charakteryzuje się nowoczesne contact center – bez zakłócania działania istniejących systemów, rozwiązywania problemów związanych z aktualizacją lub walki z niejasnymi ustawieniami i nieprzeniknionymi zależnościami zewnętrznymi. Aplikacje wspierające cały proces zostały zaprojektowane tak, abyś wszystkie firmy z nich korzystające mogły w pełni wykorzystać ich potencjał, ale bez kosztów i frustracji ze strony np. programistów.

Nowoczesny system contact center jest więc takim, który nie tylko dba o klienta końcowego, ale też eliminuje złożoność, koszty i opóźnienia związane z utrzymywaniem całego systemu, a równocześnie upraszcza administrację i obniża całkowity koszt firmy – ponieważ wszystko jest logicznie powiązane z pomocą jedno narzędzia dostępnego w chmurze dla wszystkich zainteresowanych.
Załączniki
komputer5-1080x675[1].jpg

Awatar użytkownika
spella

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: spella » 8 cze 2020, o 09:59

No i nie polecam również zapominać o odpowiedniej reklamie dla naszej firmy bo reklama jest dźwignią sukcesu. Mamy do czynienia z ogromna konkkurencyjnościa na rynku bizuteryjnym. Jest wiele sklepów stacjonarnych, ale również sklepów internetowych. Jesli chcemy zyskać klientów musimy zaoferować
korzystne ceny
jak również nieszablonową biżuterię

Pozwolę sobie dac kontakt do dobrej firmy Powinni Wam doradzić jak prowadzić odpowiednia reklamę na facebooku . Każda szanująca się firma prowadzi takie kampanie reklamowe.

W dzisiejszych czasach każda firma chcąca odnosić sukcesy powinna dostosowywać się do aktualnych trendów panujących na rynku. Bardzo modną forma reklamy firm w dzisiejszej dobie internetu są social media, które stwarzają wiele możliwości rozwoju dla danej firmy. Prowadzenie fanpage’a na popularnych portalach społecznościowych to wręcz niepisany wymóg, który sprawia, że zostajecie Państwo zauważeni.

Prowadzenie fanpage’a i jego promocja, daje wiele korzyści:

kreuje wizerunek marki
polepsza relacje z klientami, co w określony sposób przyczynia się do zwiększenia sprzedaży produktów i usług
zdobywanie jak największej ilości polubień
zwiększanie zasięgu konkretnych postów
pozwala na stworzenie grupy zaangażowanych odbiorców reklamy i sponsorowanych treści
zwiększenie ruchu w witrynie firmy
wzrost sprzedaży Twoich produktów/ usług
dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów
wzrost popularności i rozpoznawalności Twojej marki online
dotarcie do silnie sprecyzowanej grupy docelowej
budowania wizerunku nowoczesnej firmy

Z kolei prowadzenie profilu i promocja Twojej marki na Instagramie umożliwa:

zwiększenie popularności marki online
integrację konta reklamowego z Facebookiem
atrakcyjną formę reklamy w kontakcie z młodszymi użytkownikami
kreowanie oryginalnego wizerunku firmy
wzmocnienie więzi z istniejącą już bazą klientów
dodawanie inspirujących zdjęć oraz ich darmowa obróbka za pomocą wbudowanych filtrów
dotarcie do nowych użytkowników za pomocą spersonalizowanych hasztagów

Kto powinien zająć się obsługą profili w social media?

Takie zadanie najlepiej powierzyć nam, czyli profesjonalistom i pasjonatom marketingu internetowego.

Do każdego zlecenia potrafimy podejść indywidualnie i z zaangażowaniem. Oferta naszej firmy dostosowana jest zazwyczaj do indywidualnych potrzeb klienta, uwzględniając rynek na którym działa jego firma.

To właśnie nam możesz powierzyć prowadzenie Facebooka i osiągać pozytywne rezultaty!

Co ważne, nasze posty charakteryzują się wysoką jakością i nieprzeciętną treścią. Celem publikowanych przez nas treści jest przyciągnięcie uwagi i zainteresowanie użytkownika. W naszej firmie nie ma miejsca na banalność. Mocno przykładamy się do tego, co robimy i staramy się dostarczać Państwu usługi najwyższej jakości, oparte na umiejętnościach i wieloletnim doświadczeniu.
Najczęściej popełniane błędy podczas prowadzenia fanpage

Prowadzenie fanpage przez osoby, które chcą sobie dorobić i robią to z doskoku
Moderowanie profili w mediach społecznościowych nie może być dodatkiem do innych obowiązków jeśli naprawdę jesteśmy nastawieni na marketing za pomocą social media

Należy pamiętać, że tylko prawidłowa obsługa facebooka czy instagrama jednocześnie odpowiednio ukierunkowana, pozwala na utrzymanie ciągłego zainteresowania klientów.
Ceny za prowadzenie profili w social media

Ceny za prowadzenie fanpage na Facebooku czy Instagramie są różne. Podawane przez nas kwoty bardzo często są tylko poglądowe. Zazwyczaj ostateczna cena za obsługę różnych kanałów Social Media zależy po prostu od zakresu oraz częstotliwości realizowanych zadań. Proponowane cenniki nie zawsze są więc „sztywne”, ale nasze ceny zawsze są konkurencyjne.
Załączniki
media-społecznościowe[1].jpg

karol3332
Posty: 8
Rejestracja: 6 cze 2020, o 05:30

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: karol3332 » 17 cze 2020, o 06:21

Jak już ktoś ma firmę to powinien mieć bardzo dobrą stronę internetową. Sam na przykład po przeczytaniu artykułu http://100dia.pl/jak-zbudowac-strone-na-wordpressie/ bardzo dobrze wiem jak założyć taką stronę.

kingalos
Posty: 6
Rejestracja: 10 wrz 2020, o 17:57

Re: Jak założyć firmę jubilerską - o czym należy wiedzieć

Post autor: kingalos » 12 paź 2020, o 17:39

na pewno znaleźć miejsce, gdzie każdy będzie mógł przechować swoje ubranie wierzchnie lub inne produkty, których nie można mieć przy stanowisku pracy. Świetnie się tu sprawdzą szafki ubraniowe metalowe , które z pewnością zapewnią komfort i bezpieczeństwo przechowywania. Są bardzo fajne zarówno pod względem jakości jak i ceny, którą proponuje firma Cekar.

ODPOWIEDZ