największe Plaftormy Sprzedażowe

AnKa Biżuteria, Swarovski, Nomination, Michael Kors, Calvin Klein, Emporio Armanii i wiele, wiele więcej – tutaj znajdziecie Państwo opisy znanych marek oferujących najwyższej klasy biżuterię znanych i powszechnie cenionych marek.

To, co wyróżnia biżuterię typu „Fashion” na tle modeli konkurencyjnych to przede wszystkim wysoka jakość użytych materiałów, dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół oraz niebywały kunszt wykonania. Każdy prezentowany przez nas dodatek przywodzi na myśl małe „dzieło sztuki”, którego zasadniczą rolą jest zdobienie poszczególnych części ciała. W ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo szeroko wybór starannie wyselekcjonowanych pierścionków, bransoletek, naszyjników, kolczyków oraz zawieszek. Wśród licznych dodatków dedykowanych wszystkim przedstawicielkom płci pięknej nie brakuje produktów znanych na całym świecie producentów. Posiadamy prawdziwe „perełki” z biżuterii Swarovski, Nomination, Michael Kors, Calvin Klein oraz Emporio Armanii.
Biżuteria markowa idealnie nadaje się na prezent dla bliskiej nam osoby – czy to z okazji urodzin bądź narodzin dziecka, rocznicy, zdania egzaminu. Wysoka jakość wykonania sprawia, że dodatki te będą służyły obdarowanej osobie przez długie lata. Zapierające dech w piersiach detale roztaczają magiczną aurę, która na długi czas zapadnie w jej pamięci. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszym działem biżuterii typu „Fashion” oraz innymi produktami ze sklepu online.
Biżuteria jest jak rozkapryszona kobieta. Przyciąga nieprzewidywalnością, zachwyca zmiennością. Bywa seksowna i frywolna jak Merylin Monroe, rewolucyjna jak Coco Chanel, potem może być klasyczna, pełna wdzięku, subtelna.
Maserati, Infiniti, Lotus, Maybach, Bugatti – te marki niewiele mówią kobietom, a za to są rozpoznawalne przez wszystkich mężczyzn. Ich odpowiednikiem w świecie kobiet są luksusowe marki biżuterii. Jeśli chcesz zaimponować swojej kobiecie, zapamiętaj przynajmniej 2-3 z nich. (Tylko nie obiecuj, że coś jej z tej biżuterii kupisz! Inaczej nigdy nie zaznasz świętego spokoju)
Awatar użytkownika
Rafał

największe Plaftormy Sprzedażowe

Post autor: Rafał » 23 paź 2020, o 14:25

Poniżej przegląd najpopularniejszych marketplace’ów

Do 2020 roku prawie 40 proc. całego e-commerce odbywać się będzie na marketplace’ach – podają eksperci z MarkMonitor – Reuters w raporcie „Marketplaces: The Evolving Landscape”. Te dane pokazują jednoznacznie, że inwestowanie w swoją obecność na platformach powinno być elementem planowanych strategii e-sklepów.

Najpopularniejsze marketplace
Według „The Global Ecommerce Playbook” shipifyplus największe rynki e-commerce stanowią obecnie: Chiny (z wartością 740 miliardów dolarów), USA (561 miliardów dolarów), Wielka Brytania (93 miliardy dolarów), Japonia (87 miliardów dolarów) oraz Niemcy (77 miliardów dolarów).

Z kolei do 2021 roku aż 2/3 ruchu na globalnym e-commerce będzie pochodzić z krajów azjatyckich, w szczególności Chin i Indii, a cały rynek azjatycki będzie wart dwa razy tyle co połączone rynki: europejski i Ameryki Północnej. W 100 największych marketplace’ach konsumenci w 2018 roku wydali aż 1.86 biliona dolarów[ii].

Globalne marketplace’y (Amazon, AliExpress, eBay) mają obecnie udział już w 56 procentach całego cross border e-commerce. W Europie Amazon jest najpopularniejszy w Luksemburgu (72 proc.) oraz w Austrii (64 proc.), eBay na Cyprze (63 proc.), zaś AliExpress w Rosji (69proc.) Rynek marketplace’ów w różnych krajach jest jednak dość rozproszony. Tylko w 3 na świecie dana platforma zakupowa notuje udział w rynku większy niż 50 proc. Są to: Alibaba (Chiny) – 80 proc., Amazon DE (Niemcy) 55 proc. oraz Allegro (Polska) – 50 proc.[ii]

Lokalizacja marketplace’ów

Przegląd światowych marketplace’ów

Poniższe dane na podstawie: “The Complete List of Global Marketplaces Linnworks” oraz Internet Retailer „Top online marketplaces in 2018”.

Platformy globalne


Amazon

Specjalizacja: ubrania, elektronika, książki, kosmetyki, zabawki, biżuteria, wyposażenie domu, sprzęt sportowy

Największa popularność: USA, Niemcy, Kanada, UK, Australia, Brazylia, Japonia

304 miliony aktywnych użytkowników

Dodatkowe benefity: silna marka, narzędzia promocji marketingowej, szerokie opcje fullfilment.

Dodatkowe informacje:

– prawie 50 proc. całej sprzedaży Amazona pochodzi spoza USA (European Ecommerce Association, Raport „European Ecommerce 2018 Edition”)

– jest najsilniej obecny na 5 europejskich rynkach: UK (od 1998 roku), Niemcy (’98), Francja (2000), Hiszpania (2011), Holandia (2014)

Ebay

Specjalizacja: ubrania, elektronika, kosmetyki, zabawki, biżuteria, wyposażenie domu, sprzęt sportowy

Największa popularność: USA, Kanada, Włochy, Francja, Niemcy, UK, Australia

167 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: silna marka, narzędzia promocji marketingowej, opcje fullfilment (eBay Global Shipping Center

Etsy

Specjalizacja: design, wyposażenie wnętrz, artystyczne lub ręcznie robione

Największa popularność: USA, Kanada, Włochy, Francja, Niemcy, UK, Australia, Szwecja, Holandia

25 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: silna marka, specjalizacja, narzędzia promocji marketingowej (Promoted Listings), opcje fullfilment (eBay Global Shipping Center

Fruugo

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, zabawki, elektronika, AGD, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: USA, Kanada, Włochy, Francja, Niemcy, UK, Australia, Szwecja, Holandia

25 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: tłumaczenia list produktowych na 11 języków, promocja w 32 krajach

Wielka Brytania

Flubit

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, zabawki, elektronika, AGD, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: UK, Włochy

10 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: brak opłat za wystawianie się, kampanie marketingowe

Game

Specjalizacja: gry, muzyka, akcesoria

Największa popularność: UK

4 miliony użytkowników

Dodatkowe benefity: specjalizacja, proces sprawdzania klientów (Fraud Chceck Process), promocja w kanałach dedykowanych dla graczy

Not on The High Street


Specjalizacja: wyposażenie wnętrz, sztuka, biżuteria, odzież

Największa popularność: UK

2 miliony użytkowników

Dodatkowe benefity: specjalizacja, 39 milionów unikalnych użytkowników rocznie, kampanie w telewizji i prasie

Zalando UK

Specjalizacja: odzież, akcesoria, biżuteria,

Największa popularność: UK

4 miliony użytkowników

Dodatkowe benefity: specjalizacja, 1500 produktów marek odzieżowych i sportowych, 15 krajów europejskich, darmowe zwroty, polityka 100 dni
Europa

Allegro

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, zabawki, elektronika, AGD, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Polska, Niemcy

20 milionów zarejestrowanych użytkowników

Dodatkowe benefity: 18 milionów unikalnych kupujących każdego miesiąca, strefa marek, tłumaczenia list produktowych

Cdiscount

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, zabawki, elektronika, AGD, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Francja

7,7 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: program lojalnościowy, 11 milionów unikalnych użytkowników każdego miesiąca, program marketingowy dla kupujących „The Pole Position Programme”, wsparcie kampaniami w mediach

Fnac

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, zabawki, elektronika, AGD, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Francja, Włochy, Hiszpania, Szwajcaria, Niemcy

20 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: rozpoznawalna marka, program ochrony płatności, kampanie marketingowe, sklepy offline

La Redute

Specjalizacja: odzież, biżuteria, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Francja

11 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: specjalizacja, działalność w 26 krajach, kampanie marketingowe

Real

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, gry, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz, żywność

Największa popularność: Niemcy

6,5 miliona użytkowników

Dodatkowe benefity: 7000 kategorii produktowych, przesyłka do 30 krajów, 10 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie

Otto

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, zabawki, elektronika, AGD, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Niemcy, Austria, Belgia, Rosja

9 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: fullfilment service, 9 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, tłumaczenie każdego contentu na język niemiecki, kampanie marketingowe

Bol

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, gry, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Holandia, Belgia

8 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: 20 kategorii produktowych, 16 milionów produktów, współpraca z Pets Place – zakupy produktów dla zwierząt

Pixmania

Specjalizacja: elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: UK, Francja, Włochy, Niemcy, Belgia, Szwajcaria, Szwecja, Norwegia, Polska

10 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: 8 milionów unikalnych użytkowników każdego miesiąca, działalność na terenie 13 europejskich krajów, 46 opcji płatności, tłumaczony content

Priceminister

Specjalizacja: elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz, gry, odzież, kosmetyki

Największa popularność: Francja, Szwajcaria, Niemcy, Kanada

22 miliony użytkowników

Dodatkowe benefity: 9 milionów unikalnych użytkowników każdego miesiąca, część grupy Rakuten, opcje premium (Super Boutique)

Spartoo

Specjalizacja: odzież, biżuteria i akcesoria

Największa popularność: Niemcy, Hiszpania, UK, Włochy, Szwajcaria, Belgia, Holandia, Szwecja, Finlandia, Węgry, Czechy

450 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: specjalizacja modowa, obecność na 30 rynkach europejskich, śledzenie przesyłek, kampanie marketingowe

Zalando

Specjalizacja: odzież, akcesoria, biżuteria,

Największa popularność: Niemcy, Holandia, Włochy, Francja, Polska, Finlandia, Szwecja, Norwegia, Portugalia

22 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: specjalizacja, 1500 produktów marek odzieżowych i sportowych, 15 krajów europejskich, darmowe zwroty, polityka 100 dni

Stany Zjednoczone

Walmart

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, gry, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz, żywność

Największa popularność: USA,

30 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: 314 milionów wizyt miesięcznie, rozpoznawalna marka, sklepy offline, dbałość o doświadczenie zakupowe, główny target – Millenialsi, FedEx Partner program

Newegg

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, gry, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: USA, Kanada, UK, Włochy, Australia, Polska

30 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: centrum fullfilmentowe, zróżnicowane możliwości sprzedażowe i prezentacji produktów, kampanie marketingowe

Jet

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: USA

4 miliony użytkowników

Dodatkowe benefity: najszybciej rosnąca platforma w Stanach Zjednoczonych, idealna na początek ekspansji na tym rynku

Sears

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: USA, UK, australia, Chiny, Niemcy, Włochy, Japonia, Brazylia

Liczba użytkowników – brak jednoznacznych informacji

Dodatkowe benefity: end-to-end order ful lment service, obsługa klienta via sears dostępna 24/7, sklepy offline, kampanie marketingowe

Azja

Alibaba

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Chiny, sprzedaż do 200 krajów na całym świecie

601 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: 15 języków, 100 milionów produktów, 40 różnych kategorii, 666 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie; posiada 80 proc. udział w całej sprzedaży online w Chinach, 200 dodatkowych biznesów obsługujących e-commerce, centrum fulfilmentowe i obsługi klienta, rozpoznawalny brand, monopolista rynkowy

AliExpress

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Chiny, Rosja, USA, Hiszpania

60 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: obsługuje 220 krajów, 20 milionów unikalnych odwiedzających dziennie, część grupy Alibaba, wsparcie logistyczne, rozpoznawalny brand

JD.com


Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Chiny,

188 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: rozwiązania w zakresie magazynowania i dostaw (JD Worldwide), weryfikacja sprzedających, wysoko wyspecjalizowane kampanie w zakresie digital marketingu

Flipcart

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Indie

75 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: rozwiązania w zakresie magazynowania i dostaw (Flipkart Fulfilment), dbałość o całościowe doświadczenie klienta w zakresie dostawy i obsługi, szybkie płatności

Kaola.com

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Chiny

30 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: Kaola Fulfilment service, najszybciej rosnąca platforma, na której chińscy konsumenci mogą zakupić zagraniczne produkty, zróżnicowane modele biznesowe

Rakuten

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Japonia

105 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: główna platforma na rynku japońskim, obsługa klienta, dbałość o procedury

Tmall.com


Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Chiny

400 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: grupa Alibaba, jeden z niewielu marketplace’ów pozwalający sprzedawać zagraniczne produkty na chińskim rynku bezpośrednio do tamtych konsumentów, zróżnicowane formaty sklepów, zaawansowane kampanie marketingowe

Trademe


Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Nowa Zelandia

4 miliony użytkowników

Dodatkowe benefity: największy podmiot w Nowej Zelandii, dbałość o wysokie doświadczenie zakupowe

Ameryka Łacińska

Linio

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Kolumbia, Wenezuela, Chile, Peru, Argentyna

20 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: opcje fillfilmentowe, 60 kategorii produktowych

Mercado libre

Specjalizacja: odzież, kosmetyki, akcesoria, elektronika, AGD, zabawki, biżuteria, sport, wyposażenie wnętrz

Największa popularność: Kolumbia, Wenezuela, Chile, Peru, Argentyna, Brazylia, Paragwaj, Urugwaj

160 milionów użytkowników

Dodatkowe benefity: ósma względem liczby wejść strona internetowa na świecie, 4000 wyszukań na sekundę, szeroka kampania promocyjna

Źródła:

European Ecommerce Association, Raport European Ecommerce 2018 Edition

[ii] Ecommerce Fundation, The Rise of The Global Market Places

Dodatkowe źródła:

eMarketer Cainiao, The 21 Century Trade: A Guide to the Cross-border E-Commerce Opportunity by DHL

Internet Retailer, Top online marketplaces in 2018, (https://www.digitalcommerce360.com/arti ... ketplaces/):

European Ecommerce Association, Raport European Ecommerce 2018 Edition

Ecommerce Fundation, The Rise of The Global Market Places

największe Plaftormy Sprzedażowe

Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami: https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
biżuteria srebrna
pamiątki srebrne
AnKa Biżuteria