Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Jaka to modna biżuteria, gdzie kupować, co nosić. Wszystko o biżuterii dla kobiet.

Czy reklamowałeś . raklamowałaś zakupioną biżuterię?

Można maksymalnie wybrać 2 opcje

 
 
Pokaż wyniki

Awatar użytkownika
ForumMaster
Administrator
Posty: 567
Rejestracja: 31 gru 2009, o 10:02

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: ForumMaster » 27 sty 2020, o 16:14

A który sklep podejmuje się naprawy biżuterii za 800zł we własnym zakresie? Dość duże ryzyko jak widać i jak już chce się coś naprawić to trzeba to zrobić perfekcyjnie niezeleżnie od tego jak klient dokonał zakupu: czy to zakup w sklepie stacjonarnym czy sklepie online. Zgodzicie się ze mną?

Prawda też jest taka że nie znamy do końca szczegółów, np jak gruba była ta biżuteria. Wielu znanych sprzedawców ogranicza koszty zminiejszając np. grubość łańcuszka który staje się cienki jak włos i pęka, podobnie z pierścionkami które mają tak mało złota że nie da się ich powiększyć a często pękają pod lekkimi obciązeniami.

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami: https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
biżuteria srebrna
pamiątki srebrne
AnKa Biżuteria
 

Awatar użytkownika
Janusz

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Janusz » 27 sty 2020, o 16:30

napisz więcej o tych obrączkach bo nawet nie wiemy czy to złoto czy srebro i jakiej próby, przykładowo srebrne obrączki mogą być oksydowane, rodowane czy rutynowane... podobnie może być z tymi złotymi co piszesz

Najlepiej załącz dobrej jakości zdjęcie.

Napisz też jakie czynności wykonujesz w tych obrączkach i czy tak samo się zniszczyły tobie i mężowi. Używasz jakiś środków chemicznych któr mogłyby się na obrączki dostać?

J.

Paula05 pisze:
18 lip 2018, o 07:08
Witam
Pytanie czy można zareklamować obrączki?
Jesteśmy z mężem nie całe 3tygodnie po ślubie
A nasze obrączki wyglądają jakby były użytkowane co najmniej 3lata :x
Już dzień po ślubie zauważyliśmy, że coś jest z nimi nie tak. Mam pierscionek zaręczynowy który ma 6 lat w dodatku o próbę gorszą, a nie wygląda tak źle jak nasze obrączki po 3 tygodniach.
Rozumiem, że biżuteria się rysuje od codziennych czynności itd. ale one były praktycznie do kosza już dzień po, a podczas ślubu jak wiadomo nic w nimi nie robiliśmy po za wlożeniem ich na palec od samego noszenia doznały uszczerbku.
Oboje mamy pracę siedzącą gdy coś robimy od razu je ściągamy żeby nie wyglądały jeszcze gorzej niż teraz.
Wybrałam się do innego jubilera z zapytaniem czy nas nie oszukano. Pani patrząc na obrączkę stwierdziła, że złoto się rysuje itd ale jak uslyszała że są użytkowane tak krótko to się zdziwiła myślała że mamy je co najmniej 4 lata, ale nie chciała udzielić jasnej odpowiedzi co z tym zrobić.
Cenowo do tanich nie należały, a zapewniano nas że są jedne z najlepszych.proszę o podpowiedź

Awatar użytkownika
Janusz

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Janusz » 27 sty 2020, o 16:34

Załącz zdjęcie jak to wygląda i powiedz gdzie kupione.

Możesz bardzo prosto ocenić co to jest: jeżeli magnes przyciągnie tą biżuterię to oznacza że nie jest to złoto. Jest to prosty i skuteczny test. Dodatkowo zobacz czy jest nabita jakaś próba (taki znaczek wewnątrz obrączki) - załącz zdjęcie.

J.

mmmmmm pisze:
11 lis 2019, o 13:49
cześć, mam pytanie: gdzie w Warszawie mogę oddać obrączkę do ekspertyzy? i ile to mniej więcej kosztuje? a to dlatego , że zaczepiłem palcami o metalowy regał i "zadarłem" obrączkę, ma teraz ostrą krawędź i pod wyszarpanym kawałkiem odsłoniła się wewnętrzna warstwa która nie wygląda jak złoto, i tu kolejne pytanie: czy po przekrojeniu obrączki na pół to w środku powinien być jednolity materiał? czy obrączka jest jednolitym stopem? w końcu wszyscy kupujemy obrączki ZŁOTE a nie pozłacane, pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Inkas

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Inkas » 27 sty 2020, o 16:42

złoto się nie ściera, chyba że sprzedali pozłacany pierścionek z diementem...
zobcz jaka próba i zgłoś się do sklepu gdzie został kupiony i od razu zgłoś do najbliższego urzędu probierczego że w danym sklepie sprzedają biżuterię bez nabitych prób - urząd probierczy rozpocznie u nich szczegółową kontrolę co pomoże Tobie aby reklamacje przyjęli bez dyskusji.
Em2802 pisze:
25 paź 2019, o 13:32
Witam,
Jakiś czasem temu ten wyczekiwany moment, zaręczyny. Pierścionek z diamentrm Yes, dziś po dwóch miesiącach narzeczenstwa, mimo że próba pierścionka 585, diament, zauważyłam, że złoto jest starte, dość spora plamka, wygląda jakby wytarlo się, kolor ciemnobrazowy. Czy przyjmą taka reklamację? Czym kierować się podczas reklamacji?

Awatar użytkownika
Oliwia

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Oliwia » 27 sty 2020, o 16:48

Nigdy nie naprawiaj tak drogiej biżuterii - żądaj wymiany bo dziś nikt się nie zna na naprawach biżuterii bo wszystko jest robione przez maszyny w wielkich fabrykach i się nie opłaca robić naprawek. Oddajesz i prosisz aby odesłali do fabryki i dostarczyli nowy - tam są eksperci którzy umieją to zrobić: wyjmą kamienie jak są i zważą ile waży złoto, potem wrzucą to złoto z bransoletki czy pierścionka do kadzi z roztopionym złotem a Tobie dadzą nową bransoletkę o bardzo podobnej wadze i włożą kamień jak był.

Mam nadzieję że pomogłam,
Oliwia
Wiki87 pisze:
16 paź 2019, o 21:42
Witam w sierpniu tego roku zakupiłam złota bransoletę dokładnie 5.08.2019r za kwotę 2550zl u jubilera w galerii handlowej w Grudziądzu. Pod koniec września oddałam ja na reklamacje ponieważ elementy cieńsze przy zapięciu wygięły się a samo zapięcie nie działało tak jak powinno wyginalo się a samo przycięcie nic nie dało bo za chwilę było to samo i bałam się ją nosić żeby jej nie zgubic. Dodam też że była skracana ponieważ była za duża i wisiała na ręku też oczywiście u tego samego jubilera. Miałam ją do odbioru na 01.10.2019 r ale z tego względu że mieszkam około 50km od galerii nie mogłam wcześniej jej odebrać i zrobiłam to dziś czyli 16.10.2019r zadzwoniłam dzień wcześniej upewniając się czy wszystko jest ok.najpierw poinformowano mnie że zapięcie tak jakby nie zostało naprawione i zadzwonią jeszcze dziś popoludniu. Około godz 19 dzwoni pani i mówi że jest gotowa do odbioru. Więc dziś pojechałam po nią a tu okazało się że ten cieńszy element ten pan tylko przygiął więc jest pofalowany a zapięcie masakra ...twierdzi że dołożył złota żeby było to trwalsze ale i tak to nie działa jak powinno wygląda nieestetycznie i nie domyka się do końca na co ten pan stwierdził że to jest normą i że to jest dozwolone że jest przerwa. Wmawial mi że to moja wina bo na pewno gdzieś zahaczylam i tak jakby mam się cieszyć że zrobiono to za darmo. Nie przyjęłam jej bo po reklamacji bransoleta wygląda gorzej niż przed. To nie jest towar tani więc wymagam żeby spełniał swoje właściwości a o ile wiem to bransoletkę nosi się na ręku... Jutro panie które ta reklamacje przyjmowały maja rozmawiać z szefową i mają dzwonić. Boje się że będą chcieli mi teraz taka bransoletę wcisnąć a ja nie wiem co ja jeszcze mogę zrobić jak się bronić...

Awatar użytkownika
Angelina

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Angelina » 2 mar 2020, o 15:50

Witam, niecałe 2 lata temu kupiłam w Yes złote kolczyki dla małej dziewczynki na chrzest. Ostatnio mama tej dziewczynki mówi mi ze chciała przebić córce uszy wiec wyjęła kolczyki ode mnie które do tej pory leżały w oryginalnym opakowaniu.. jakie było jej zdziwienie gdy otworzyła pudełko a tam zamiast złota są niemal czarne kolczyki.. moje zdziwienie i zażenowanie jeszcze większe bo kosztowały ponad 200 zł a nie wyglądają wgl jak złoto tylko jakaś podróbka... chce iść do salonu i wyjaśnić ta sprawę, najlepiej chyba chciałabym uzyskać zwrot kasy ale czy to wgl możliwe ? Poradzicie co mówić w tym salonie ? Z góry wiem ze będą robić problemy

Awatar użytkownika
metme
Posty: 45
Rejestracja: 7 cze 2019, o 21:21

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: metme » 25 mar 2020, o 10:39

W sklepie jest duży wybór biżuterii jest bardzo ładna i nie droga. Jestem zadowolona, że udało mi się trafić na ten sklep.
Załączniki
ff8b971a1c5457c30423080d6b98c419[1].png

Awatar użytkownika
Martynka97

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Martynka97 » 6 maja 2020, o 21:21

Hej hej 😊

W grudniu 2019 roku chłopak kupił mi pierścionek zaręczynowy. Tuż po świętach wypadły mi po 2 z obu stron "diamenciki". Pierścionek nie należał do najtańszych (koszt ok 800 zł). Pojechaliśmy do sklepu naprawili bez dodatkowych kosztów. Pani zapewniła Nas że już nic nie powinno się dziać. Minęło 5 miesięcy od zakupu a mi wypadł kolejny diamencik tym razem jeden. Odrazu jak tylko otworzyli jubilera ( koronawirus) pojechaliśmy z myślą, że będziemy mogli wymienić pierścionek na inny w tej samej cenie lub z niewielka dopłata z naszej strony. Na co Pani odpowiedziała dość nie miło, że nie możemy go wymienić bo pierścionek przy zakupie został powiększony. Czy to naprawdę ma znaczenie? Walczyć o wymianę? Dodam tylko, że dbam o pierścionek jak o żaden inny, zakładam go tylko wtedy gdy nic nie robię. Do mycia rąk zdejmuje, w pracy zdejmuje. Nie ma szans żebym to ja go uszkodziła. Co robić?
Pozdrawiam 😊

Awatar użytkownika
Ada00
Posty: 25
Rejestracja: 8 maja 2020, o 08:01

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: Ada00 » 15 maja 2020, o 08:31

Polecam naprawa i renowacja starej biżuterii :!:

EwaRob
Posty: 7
Rejestracja: 5 sie 2019, o 19:32

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: EwaRob » 25 lip 2020, o 14:42

ForumMaster pisze:
12 lis 2019, o 21:50
Z tego co wiem to za 3cim razem powinni wymienić na nowy albo zwrócić pieniądze. Może tym razem pokryli grubszą warstwą i plamy nie wyjdą.
Ciąg dalszy z moim pierscionkiem ...a zaczęło się w 2018 :D :D :D . Plamy po po malowaniu pojawiły się ponownie. A więc oddałam do Verona i Pani wypełniła formularz a w nim że chce zwrot pieniędzy bo to już trzeci raz ten sam problem. Ale co ja zrobię jak ponownie pomaluja? Mam czekać 2 tygodnie na odpowiedź. :roll:

EwaRob
Posty: 7
Rejestracja: 5 sie 2019, o 19:32

Re: Biżuteria - reklamacje, czyli czy i kiedy mogę reklamować

Post autor: EwaRob » 30 lip 2020, o 16:21

EwaRob pisze:
25 lip 2020, o 14:42
ForumMaster pisze:
12 lis 2019, o 21:50
Z tego co wiem to za 3cim razem powinni wymienić na nowy albo zwrócić pieniądze. Może tym razem pokryli grubszą warstwą i plamy nie wyjdą.
Ciąg dalszy z moim pierscionkiem ...a zaczęło się w 2018 :D :D :D . Plamy po po malowaniu pojawiły się ponownie. A więc oddałam do Verona i Pani wypełniła formularz a w nim że chce zwrot pieniędzy bo to już trzeci raz ten sam problem. Ale co ja zrobię jak ponownie pomaluja? Mam czekać 2 tygodnie na odpowiedź. :roll:
Ponownie zwrócili. To już trzeci raz. Co mam teraz zrobić. Proszę o pomoc. Nie mieszkam w Polsce więc będzie trudniej.

ODPOWIEDZ