kopi biżuteria
kopi biżuteria
Mam pytanie o kopi biżuteria - kto podpowie mi?
kopi biżuteria
Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami:
https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
- AnKa Biżuteria
Re: kopi biżuteria
Kapsułowa kolekcja biżuterii polskiej marki Kopi!
Najnowsze projekty polskiej marki Kopi zostały wykonane z materiałów szlachetnych oraz mosiądzu. Motywem przewodnim całości są ręcznie wykonane łuski, oddające fakturę węża. Kolekcja składa się z kolczyków, nausznic oraz pierścionków. Dobrze znane klientkom Kopi podwójne nausznice ukazały się w zupełnie nowej odsłonie. Wszystkie zaprojektowane elementy można dowolnie komponować również z modelami z poprzedniej kolekcji.
Kampania Kopi w stylu lat 90.
Interesującą nowością dopełniającą tę kapsułową kolekcję są pierścionki w formie obręczy oplatających palce. Można je również zawiesić na łańcuchu i nosić jako naszyjnik. Kampania prezentująca nowe modele wykonana została sprzętem analogowym oraz cyfrowym przez fotografkę młodego pokolenia Olę Golczyńską. Sesja zainspirowana została latami 90, a widoczne w niej połączenie sportowego stylu oraz złotej biżuterii, nawołuje do głównego nurtu modowego tych lat. Podoba nam się, że projektantka marki Natalia Kopiszka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Biżuteria Kopi ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość
Najnowsze projekty polskiej marki Kopi zostały wykonane z materiałów szlachetnych oraz mosiądzu. Motywem przewodnim całości są ręcznie wykonane łuski, oddające fakturę węża. Kolekcja składa się z kolczyków, nausznic oraz pierścionków. Dobrze znane klientkom Kopi podwójne nausznice ukazały się w zupełnie nowej odsłonie. Wszystkie zaprojektowane elementy można dowolnie komponować również z modelami z poprzedniej kolekcji.
Kampania Kopi w stylu lat 90.
Interesującą nowością dopełniającą tę kapsułową kolekcję są pierścionki w formie obręczy oplatających palce. Można je również zawiesić na łańcuchu i nosić jako naszyjnik. Kampania prezentująca nowe modele wykonana została sprzętem analogowym oraz cyfrowym przez fotografkę młodego pokolenia Olę Golczyńską. Sesja zainspirowana została latami 90, a widoczne w niej połączenie sportowego stylu oraz złotej biżuterii, nawołuje do głównego nurtu modowego tych lat. Podoba nam się, że projektantka marki Natalia Kopiszka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Biżuteria Kopi ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość
Re: kopi biżuteria
Szukasz stylowej i oryginalnej biżuterii?
Najnowsza kolekcja biżuterii marki KOPI jest wynikiem fascynacji stylem vintage. Główną inspiracją do stworzenia kolekcji była biżuteria mamy i babci projektantki marki Natalii Kopiszki. Duży otwierany medalion „sekretnik", do którego niegdyś jej mama chowała zdjęcia najbliższych, Kopiszka odświeżyła i unowocześniła, dodając autorskie grawerunki. Na szyję KOPI zaprojektowała sznury pereł o nieregularnych kształtach, w klasycznej, bardzo minimalistycznej odsłonie. W kolekcji znalazły się również proste kolczyki koła w różnych rozmiarach oraz przeskalowane łańcuchy. Dodatkowo projektantka poszerzyła swoją ofertę o akcesoria do włosów: zdobione naturalnymi perłami spinki oraz szpilki, idealne do upięcia włosów w koka. Kopiszka kontynuuje również współpracę z graficzkami i poszerza swoją ofertę o kolejne wzory apaszek, które w tym sezonie zaprojektowane zostały przez Joanne Fluder-JAD. Z nowej kolekcji zadowolona będzie również męska część wielbicieli biżuterii KOPI, ponieważ po raz pierwszy w historii marki znalazły się w niej sygnety.
Kolekcję na sezon wiosna/lato 2019 promuje kampania autorstwa fotografki Kasi Bielskiej. Zdjęcia zostały wykonane przy dziennym świetle, bez retuszu i utrzymane w zimnej, surowej kolorystyce. Pierwszy raz brał udział w niej także model, prezentując uniseksowe sygnety i nausznice.
Najnowsza kolekcja biżuterii marki KOPI jest wynikiem fascynacji stylem vintage. Główną inspiracją do stworzenia kolekcji była biżuteria mamy i babci projektantki marki Natalii Kopiszki. Duży otwierany medalion „sekretnik", do którego niegdyś jej mama chowała zdjęcia najbliższych, Kopiszka odświeżyła i unowocześniła, dodając autorskie grawerunki. Na szyję KOPI zaprojektowała sznury pereł o nieregularnych kształtach, w klasycznej, bardzo minimalistycznej odsłonie. W kolekcji znalazły się również proste kolczyki koła w różnych rozmiarach oraz przeskalowane łańcuchy. Dodatkowo projektantka poszerzyła swoją ofertę o akcesoria do włosów: zdobione naturalnymi perłami spinki oraz szpilki, idealne do upięcia włosów w koka. Kopiszka kontynuuje również współpracę z graficzkami i poszerza swoją ofertę o kolejne wzory apaszek, które w tym sezonie zaprojektowane zostały przez Joanne Fluder-JAD. Z nowej kolekcji zadowolona będzie również męska część wielbicieli biżuterii KOPI, ponieważ po raz pierwszy w historii marki znalazły się w niej sygnety.
Kolekcję na sezon wiosna/lato 2019 promuje kampania autorstwa fotografki Kasi Bielskiej. Zdjęcia zostały wykonane przy dziennym świetle, bez retuszu i utrzymane w zimnej, surowej kolorystyce. Pierwszy raz brał udział w niej także model, prezentując uniseksowe sygnety i nausznice.
Re: kopi biżuteria
Poznajcie nową polską markę biżuterii o nazwie KOPI!
Właścicielka i projektantka marki KOPI, Natalia Kopiszka inspiracje czerpie najczęściej ze świata sztuki współczesnej. Jej najnowsze propozycje zainspirowane zostały dziełami artysty Alexandra Calder’a, a konkretniej, jego ruchomymi rzeźbami poruszanymi powiewem powietrza. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji wykonane zostały ze złota lub z metali pozłacanych i ozdobione perłami o niesymetrycznych kształtach. Poza kolczykami do złudzenia przypominającymi słynne mobile artysty, wśród projektów nie brakuje także delikatnych naszyjników i pierścionków. „Nie zrezygnowałam całkowicie z klasyki. Naszyjnik, czy duże koła wykończone perełką to produkty, które polubią także fanki minimalistycznych form”, tak o swoich najnowszych dziełach mówi Natalia Kopiszka.
Właścicielka i projektantka marki KOPI, Natalia Kopiszka inspiracje czerpie najczęściej ze świata sztuki współczesnej. Jej najnowsze propozycje zainspirowane zostały dziełami artysty Alexandra Calder’a, a konkretniej, jego ruchomymi rzeźbami poruszanymi powiewem powietrza. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji wykonane zostały ze złota lub z metali pozłacanych i ozdobione perłami o niesymetrycznych kształtach. Poza kolczykami do złudzenia przypominającymi słynne mobile artysty, wśród projektów nie brakuje także delikatnych naszyjników i pierścionków. „Nie zrezygnowałam całkowicie z klasyki. Naszyjnik, czy duże koła wykończone perełką to produkty, które polubią także fanki minimalistycznych form”, tak o swoich najnowszych dziełach mówi Natalia Kopiszka.
- Złota Rada
- Posty: 67
- Rejestracja: 7 gru 2020, o 21:16
Re: kopi biżuteria
Limitowana kolekcja biżuterii Etam x Kopi
Francuska marka bieliźniarska Etam łączy siły z polską projektantką biżuterii Natalią Kopiszką. Wspólna kolekcja Body Jewelry, na którą składają się body chain, body belt i bransoletki na kostkę oraz naszyjniki, na sklepowych półkach zadebiutuje już 21 lipca.
Natalia Kopiszka przygodę z projektowaniem biżuterii zaczynała jako nastolatka. Na studiach hobby przerodziło się w pasję, a ta popchnęła ją do otwarcia autorskiego butiku Kopi przy ulicy Oleandrów w Warszawie. Prace Kopiszki celebrujące różnorodność kobiecych sylwetek, zainspirowały projektantów bieliźnianej marki Etam do stworzenia wspólnej kolekcji kapsułowej Body Jewelry.
W limitowanej linii biżuterii zdobiącej ciało znajdziemy łańcuszkowe paski do przewiązania w okolicy bioder, kolczyki, bransoletki na kostkę oraz naszyjniki do przewieszenia przez klatkę piersiową. Każdy egzemplarz został wykonany z pozłacanej stali szlachetnej. Wieńczą je zawieszki z naturalnych pereł i medaliony w kształcie stokrotek, które współgrają z koronkowymi bustierami i body z kolekcji Minimal Retro oraz Endless Summer Etam.
Od 21 lipca biżuteria Etam x KOPI będzie dostępna w 10 salonach Etam w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Po upływie tygodnia trafi także do warszawskiego butiku KOPI przy ulicy Oleandrów 4 oraz na stronę sklepu internetowego marki.
Francuska marka bieliźniarska Etam łączy siły z polską projektantką biżuterii Natalią Kopiszką. Wspólna kolekcja Body Jewelry, na którą składają się body chain, body belt i bransoletki na kostkę oraz naszyjniki, na sklepowych półkach zadebiutuje już 21 lipca.
Natalia Kopiszka przygodę z projektowaniem biżuterii zaczynała jako nastolatka. Na studiach hobby przerodziło się w pasję, a ta popchnęła ją do otwarcia autorskiego butiku Kopi przy ulicy Oleandrów w Warszawie. Prace Kopiszki celebrujące różnorodność kobiecych sylwetek, zainspirowały projektantów bieliźnianej marki Etam do stworzenia wspólnej kolekcji kapsułowej Body Jewelry.
W limitowanej linii biżuterii zdobiącej ciało znajdziemy łańcuszkowe paski do przewiązania w okolicy bioder, kolczyki, bransoletki na kostkę oraz naszyjniki do przewieszenia przez klatkę piersiową. Każdy egzemplarz został wykonany z pozłacanej stali szlachetnej. Wieńczą je zawieszki z naturalnych pereł i medaliony w kształcie stokrotek, które współgrają z koronkowymi bustierami i body z kolekcji Minimal Retro oraz Endless Summer Etam.
Od 21 lipca biżuteria Etam x KOPI będzie dostępna w 10 salonach Etam w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku. Po upływie tygodnia trafi także do warszawskiego butiku KOPI przy ulicy Oleandrów 4 oraz na stronę sklepu internetowego marki.