Dzień dobry, mam pewien problem. Wczoraj przy płaceniu za zamówienie okazało się , że wbk ma przerwę techniczną ( czego nie zauważyłam) i wystąpił błąd przy płatnościach. Spróbowałam zapłacić jeszcze raz i nadal pojawiał się komunikat o błędzie. Dzisiaj okazało się , że moje zamówienie jest zdublowane i dwa razy pobrane zostały pieniądze z konta. Oczywiście chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Bardzo proszę o informację, czy można zrezygnować z tego drugiego zamówienia i czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy za to błędne zamówienie.
Dziękuje bardzo i przepraszam za kłopot.
Pozdrawiam,
Basia
Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia
Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia
Sklep z biżuterią srebrną oraz pamiątkami:
https://www.forum-bizuteria.com/viewtopic.php?f=13&t=1001
- AnKa Biżuteria
- AnKa Bizuteria
- Posty: 1551
- Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:38
Re: Chciałabym zakupić jeden naszyjnik i jedne kolczyki. Przez błąd w banku wbk złożone zostały 3 takie same zawówienia
Dziękuję za informację. Jeśli wystąpił błąd w płatnościach, proszę o złożenie reklamacji na stronie Przelewy24 wybierając odpowiedni formularz na stronie: http://www.przelewy24.pl/cms,13,kontakt.htm
Jako sklep otrzymujemy płatność po kilku dniach, a obsługujący płatności24 mają dostęp do Państwa pieniędzy od razu po dokonaniu płatności.
Po stronie sklepu oczywiście anulujemy zduplikowane przez Przelewy24 zamówienia.
Jako sklep otrzymujemy płatność po kilku dniach, a obsługujący płatności24 mają dostęp do Państwa pieniędzy od razu po dokonaniu płatności.
Po stronie sklepu oczywiście anulujemy zduplikowane przez Przelewy24 zamówienia.